


Yhteistyökumppanin mainos:


Brunette ja blondi hyppäsivät tornista alas. Kumpi oli ensin alhaalla?
– Brunette, koska blondin täytyi pysähtyä kysymään tietä.
Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Miksi blondilla on tiukka hame?
- Jotta polvet joskus pysyisivät yhdessä.
Miksi blondi on hyvä matkustaja?
- Voit pysäköidä vammaisille varatuille paikoille.
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Mitä blondi sanoi ensimmäiseksi, kun hän synnytti lapsen?
- Oletteko varmoja, että se on minun.








