


Yhteistyökumppanin mainos:


Vaimo ihmetteli miehelleen ties monennenko kerran:
- Miksi sinä oikeastaan juot noin älyttömän paljon?
Mies vastasi ajatellen selvästikin jotakin syvällistä:
- Juodessani minä ajattelen... ja ajatelessani minä juon.
Mies meni baariin ja tilasi viskin kokiksella.
Baarimikko kysyi:
- Kävisikö Pepsi kenties?
Mies:
- Kyllähän se käy.
Joten baarimikko sekoitti miehelle Pepsin kokiksella.
Miksi suutarit ovat vaarassa alkoholisoitua?
- Työ alkaa siitä että pitää olla kunnon pohjat.
Miksi teinit kadehtivat mustekaloja?
- Niillä on aina kahdeksan lonkeroa mukana.
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Vanhapiika meni viinakauppaan ja halusi tietää viineistä.
Ystävällinen myyjä tiedusteli:
- Tuleeko se lihan vai kalan kanssa?
Vanhapiika:
- Ei kun talonmiehen.
Miksi oluttuopissa on aina vaahto eli kruunu?
- Jotta humalassakin tietää, kummasta päästä tuoppia pitää juoda.
Faktoja baaritiskillä:
- Ootteko pojat kuulleet, että sitä on tässä kaljassakin jotain hormoonia? Oikein naishormoonia!
- Älä ny! Eihän sitä kaljassa sentään...
- Joo-o! Ootte kai huomannu, että kahdeksannen ison tuopin jälkeen, sitä ei enää aikamies pysty kunnolla ajamaan autoa eikä puhumaan järkeviä.
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Tarjoilija:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- No tuo vaikka lapiolla, kunhan tuot.
Mies oli tissutellut pitkin päivää juomalla viinaa melkein mitä sielu vain sietää...
Lähti sitten tuiskeessa mopollaan viinakasseineen naapurin Jontun luokse jatkamaan juominkeja. Matkalla törmäsi sitten puuaitaan niin, että aitapuut sinkoilivat edestä pois joka suuntaan, ja mies lensi lopulta kaaressa ajokkeineen pusikkoon.
Vietiin loukkaantunut ja tajuton mies sitten sairaalaan suoraan teho-osastolle.
Parin vuorokauden päästä mies tuli viimein tajuihinsa, ja kun lääkäri näytti röntgenkuvaa katkenneista kylkiluista, mies katseli ihmeissään kuvaa, ja yritti kovin arvata mistä oikein oli kyse.
Lopulta mies sanoi:
- Joo, kyllä minä tuon portin muistan! Mutta missä miun mopo on?











