


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi suutarit ovat vaarassa alkoholisoitua?
- Työ alkaa siitä että pitää olla kunnon pohjat.
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Tarjoilija:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- No tuo vaikka lapiolla, kunhan tuot.
Nalle Puh ja Nasu olivat Ihaa -aasin luona ryypiskelemässä.
Muutaman tunnin päästä juomat alkoivat olla lopussa, joten Puh soitti Risto Reippaalle ja pyysi häntä tuomaan lisää juotavaa.
Risto Reipas:
- Kyllä minä voin tuoda. Mutta missä te oikein olette?
Nalle Puh sammalsi:
- Ihaan pihaalla...
Kaksi Iisalmen miestä löysi aseman vessasta Akvaviittipullon.
Toinen maistoi ensin ja totesi:
- Kah, maistahan sinnäi.
Kaveri maistoi ja totesi:
- Kah kusta!
Toinen totesi:
- Kah, sitähän minnäi.
Mikä on juopon joulukalenteri?
- Kaljakori.
Kerää juhannusyönä kesämökin pihalta ja pellolta 52 tyhjää oluttölkkiä.
Tämän jälkeen näet tulevan sulhasesi kännissä,
heiluttamassa helikopteria veneessä järvenselällä.
Hoiperteleva juoppo nykäisi vastaantulevaa rouvaa hihasta ja kysyi:
- Mitä kello on?
Rouva huitaisi miestä käsilaukulla keskelle naamataulua ja huusi:
- Löi juuri yksi!
Tällin saanut mies totesi:
- Olipa hyvä ettei ollut kaksitoista.
- Saanko toisen oluen? Odotan erästä naista?
- Tummaa vai vaaleaa?
- Hittoako se teille kuuluu!
Mikä on Paavikänni?
- Kaksi jätkää kantamassa ja kolmas joutuu tulkkaamaan.
Mies huusi tilauksen rojahdettuaan väsyneenä pubin baaritiskin ääreen:
- Iso tooppi!
Baarimikko kyllä tajusi hyvin, mistä oli kyse, mutta ei millään malttanut olla sanomatta:
- Mikä ihmeen “tooppi”?
Mies:
- Anteeksi, tarkoitin tuoppi, mutta katsokaas kun minä olen ammatiltani ydinfyysikko.











