


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi suutarit ovat vaarassa alkoholisoitua?
- Työ alkaa siitä että pitää olla kunnon pohjat.
Mitä toipuva alkoholisti tekee?
- Ottaa päivän kerrallaan.
Olin kännissä ja päätin ottaa bussin kotiin.
Se oli huono idea, niitä on mahdoton ajaa selvinkään päin.
Spurgu meni istumaan naisen viereen puistonpenkille.
Vähän ajan kuluttua hän pisti tupakaksi ja kysyi samalla naiselta:
- Palaako?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu kaivoi esiin pullon ja kysyi:
- Maistuuko neidille ryyppy?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu nousi ja lähti kävelemään pois samalla mutisten itsekseen:
- Taitaa olla turha ehdottaa sukupuoliyhdyntääkään.
Miksi alkossa on yölläkin valot päällä?
- Ettei siellä olisi pimeitä pulloja.
Matti kysyi Villeltä:
- Mitä eroa on minulla ja viikingillä?
Ville vastasi:
- Ei aavistustakaan...
Matti:
- Kun viikingit palasivat taistelun jälkeen kotiin, alkoivat juhlat ja juomingit. Mutta kun minä tulen kotiin juominkien jälkeen, alkaa varsinainen taistelu.
Faktoja baaritiskillä:
- Ootteko pojat kuulleet, että sitä on tässä kaljassakin jotain hormoonia? Oikein naishormoonia!
- Älä ny! Eihän sitä kaljassa sentään...
- Joo-o! Ootte kai huomannu, että kahdeksannen ison tuopin jälkeen, sitä ei enää aikamies pysty kunnolla ajamaan autoa eikä puhumaan järkeviä.
Oli raittiusliikkeen kokous, missä esitelmöitsijä otti lasin viinaa ja pisti siihen madon.
Mato kuoli heti.
Esitelmöitsijä kysyi:
- Mitä opimme tästä?
Eräs vanha mummo vastasi:
- Ainakin sen, että jos on matoja mahassa, ryyppy ei ole pahitteeksi!
Mikä on Paavikänni?
- Kaksi jätkää kantamassa ja kolmas joutuu tulkkaamaan.
Miksi teinit kadehtivat mustekaloja?
- Niillä on aina kahdeksan lonkeroa mukana.











