Ennen vanhaan Laihialla oli tapa, että bussista maksettiin vasta poistuttaessa.
Tapa jouduttiin lopettamaan sen jälkeen kun eräs laihialaispoika kuoli nälkään.
Laihialaisvitsit | Lisätty: 19.05.2022
paina peukkua jos sinäkin tykkäät.


Ennen vanhaan Laihialla oli tapa, että bussista maksettiin vasta poistuttaessa.
Tapa jouduttiin lopettamaan sen jälkeen kun eräs laihialaispoika kuoli nälkään.

Yhteistyökumppanin mainos:









Suomalaisia urheiluseuroja:
– Alapään Koitto
– Lopen Uupuneet
– Melanvilauttajat
– Mikkelin Kittaajat
– Vetelin Kuivat
Oletko kuullut vitsiä etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...
Mitä pieru haluaa tehdä isona?
- Liittyä Ilmavoimiin.
Pariskunnan vauva on suvulle esiteltävänä.
- Kumman näköinen se on?
- No on kyllä, mutta onneksi on kuitenkin terve.
Chuck Norrisin parran takana ei ole leuka.
- Siellä on extra nyrkki.
Maatilan emäntä oli suivaantunut, kun kesäasukkaat ja muut kaupunkilaiset ajoivat jatkuvasti heidän tonttiaan reunustavalla tiellä kuin “päättömät kanat“ ja maatilan pihalla vapaana eläviä kesäkanoja joutui useita surman suuhun.
Ei auttanut, vaikka liikennemerkki vauhtirajoituksesta oli laskettu 30km/h.
Ei auttanut vaikka isäntä oli asettanut tien varrelle kanoista varoittavia kylttejä.
Ralli jatkui ja kanoja pääsi hengestään...
Mutta sitten äkkiä touhu muuttui!
Autot alkoivat ajaa hitaasti, suorastaan matelemalla ja kuskit tarkkailivat valppaasti ympäristöä!
Kanat säilyivät hengissä, vaikka autoja tuntui kulkevan jopa enemmän kuin aikaisemmin.
Emäntä ihmetteli suuresti tätä muuttunutta asiantilaa ja meni tarkastelemaan paikan päälle asiaa.
Hän huomasi, että isäntä oli poistanut kaikki vanhat kyltit ja pistänyt tien päähän vain yhden kyltin, missä luki:
- NUDISTILEIRI! tirkistely kielletty.
Millä paikkakunnalla hölmöläiset pyyhkii rahalla takalistoaan?
- Mäntälässä.
Mitä kameli tekee kun sitä harmittaa?
- Tykkää kyttyrää.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Pikku-Kallen kansakouluaikoina joskus oli tapana, että luokan perällä oppituntia tarkkaili koulutarkastaja.
Opettaja oli etukäteen valmistellut oppilaat tulevaa tarkastusta varten ja kehottanut lukemaan läksyt erityisen tarkkaan.
Tarkastajan ollessa luokassa opettaja kysyi Pikku-Kallelta:
- Kuka särki Jerikon muurit?
Kalle vastasi puolustautuen:
- En minä ainakaan!
Tunnin jälkeen koulutarkastaja ja opettaja keskustelivat.
Opettaja vaivautuneena:
- No, tuo meidän Kalle nyt vain on sellainen...
Koulutarkastaja:
- Voit olla oikeassa, mutta en minäkään oikein usko että Kalle olisi Jerikon muurin särkenyt.



