


Mainos:


Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Miten saa blondin alas puusta?
– Vilkuttamalla
Miksi blondi alkoi riisumaan vaateitaan metrossa?
Hän kuuli pojan sanovan:
– Tuolta se v***n tarkastaja tulee.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...
Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?








