


Mainos:


Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Miksi blondi reputti autokoulun inssiajon?
- Aina kun auton ovi avattiin, hän hyppäsi takapenkille.
Kumpi käy vessassa nopeampaa:
Kilju vai blondi?
- Riippuu blondin hiivatulehduksesta.
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Miksi blondi pettyi karvaasti kun saapui Lontooseen?
- Huomasi että Big Ben olikin kello
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Miksi blondi heittelee pullan palasia vessanpönttöön?
– Se ruokkii WC-ankkaa!
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.








