


Mainos:


Miksi blondit pitävät salamoista?
- Koska he luulevat, että joku kuvaa heitä.
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.
Mitä eroa on viisaalla blondilla ja ufolla?
– Ufoista on tehty havaintoja.
Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Blondi kuuli naapurin sanovan jollekulle:
- Ei haukku haavaa tee.
Seuraavana aamuna blondi meni naapurin luo ja sanoi vihaisena:
- Olitte väärässä! Laitoin eilen käteni koiran suuhun silloin, kun se haukkui ja katso. Kyllä se haukku haavan tekee!
Miksi Blondi asteli lentokoneeseen takaperin?
– No tietenkin siksi, että hän oli ostanut matkalleen peruutuslipun.
Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.








