


Yhteistyökumppanin mainos:


Tamperelainen valittaa turkulaiselle, että joutui odottelemaan hotellissa kerrosten väliin jääneessä hississä apua peräti puoli tuntia.
Turkulainen sanoi rehvakkaasti:
- Eihän tuo vielä mitään. Minä jouduin odottelemaan tavaratalon liukuportaissa ainakin neljä tuntia, ennen kuin ne jälleen lähtivät liikkeelle.
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
Turkulaisella nakkikioskilla:
- Saanko kaksi grillimakkaraa, toinen sinapilla, toinen ketsupilla!
- Selvä! Kumpaan laitetaan ketsuppia?
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
- Tää on Sunny.
Turkulainen ihmetteli:
- Jaa onk tää mun ny?
Tamperelainen poika pyrki uimavalvojaksi ja työhaastattelija kysyi:
- Tiedätkö miten turkulainen pelastetaan hukkumasta?
Poika:
- En.
Työhaastattelija:
- No hyvä, saat paikan!
Turussa laulaja Anna Puun nimi sanotaan:
- Anna Klapei.
Mistä tietää että Turkulainen on tullut vanhaksi?
- Kun se ei ajele enää kännissä fillarilla Ruisrockiin.
Teppo täyttää ristisanatehtävää.
- Matti, sanos mikä alkaa veellä ja loppuu uuhun. Vihje on ett Lindalla ihana.
- No se on viulu
- Katos peijoonii, nii onki. Annas sitä kumii.
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Matin ja Tepon piti tavata toisensa Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Matti meni paikalle ja Teppoa ei alkanut näkymään eikä kuulumaan vielä parin tunninkaan päästä.
Matti odotti vielä puoli tuntia, kunnes kyllästyi ja soitti Tepolle:
- Mis sää ny oikein oot?
Teppo vastasi:
- Mää oon Angolas.
Matti ihmetteli:
- No mitä sää ny siel oot? Meidän piti tavata täällä Helsinki-Vantaan lentoasemal.
Teppo:
- No niihän meiän pitikin, mutta siinä odotellessani menin tiskille ja sanoin sille neidille et an kola. Ny mää sit oon tääl Angolas ja arvaa onks jano?








