


Mainos:


Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Blondi värjää hiuksensa ruskeiksi. Mitä se on?
- Keinoälyä.
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Poliisi pysäytti ratsiassa blondin. Poliisi käveli blondin auton viereen ja näytti käsimerkillä että avaa ikkunan. Blondi avasi ikkunan ja katsoi poliisia.
Poliisi sanoi:
- Paperit.
Blondi huudahti:
- Sakset.
Samalla blondi kaasutti tiehensä.








