


Yhteistyökumppanin mainos:


Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Miksi Afrikassa ei ole apteekkeja?
- Koska lääkkeitä ei saa syödä tyhjään vatsaan.
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Mikä yhteinen mukavuus on ruumiinavaajan työssä ja mato-onginnassa?
-Kuollutta yksilöä on helppo tökätä.
Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
Mitä eroa on katolisella papilla ja aknella?
- Akne harvemmin tulee 6-vuotiaan naamalle.
Olen kyllästynyt siihen, että minua kehotetaan sammuttamaan valot ympäristön säästämiseksi. Yritin sitä kerran, ja ajoin pyöräilijän päälle.
Nainen seisoi sillalla aikeenaan päättää päivänsä hyppäämällä alas.
Paikalle sattui kulkuri, joka ehdotti että he voisivat harrastaa seksiä, koska sillä kun ei ollut kuitenkaan mitään väliä, kun kerta nainen päätti tappaa itsensä.
Nainen ei tietenkään ollut halukas seksiin, johon laitapuolenkulkija tokaisi:
- No mä meen sit odottelee tonne alas.
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.
Minne hevoset menevät, kun ne katkaisevat jalkansa?
- Hevossairaalaan. Kunhan vitsailin, ne ammutaan.











