


Yhteistyökumppanin mainos:


Muurahaiset olivat rakentaneet uuden ison keon, mutta valitettavasti siitä läheltä kulki norsujen kulkuväylä.
Joku norsuista poikkesi aina välillä kekoa tuhoamaan, ja siitäkös muurahaiset eivät tykänneet. Niinpä he päättivät tehdä asialle jotain...
Muurahaiset päättivät käydä norsun kimppuun, joten he kiipesivät pesän vierellä olevaan puuhun odottamaan norsua.
Ja eipä aikaakaan kun norsu taasen saapui, jolloin muurahaiset hyppäsivät sen niskaan kiinni.
Norsu hetken ravisteli itseään ja sen seurauksena yhtä muurahaista lukuunottamatta, kaikki muut putosivat maahan.
Yksi murkku oli kovasti tarrautunut norsun niskaan ja muut muurahaiset kannustivat tuota onnekasta:
- HYVÄ JASKA, KURISTA SE!
Kreikan tarustossa on jotain joka ei ole hevonen eikä ihminen, vaan jotain siltä väliltä. Mikä se on?
- Satula.
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.
Minkä takia hämähäkit eivät suosi nettiä?
- Ne voivat joutua verkkohyökkäyksen uhriksi.
Miksi muuttolinnut lentävät etelään?
- Koska ne eivät jaksa kävellä sinne.
Miksi varis lensi pellon yli?
- Koska se ei voinut mennä alikaan.
Mitkä eläimet ovat tyytymättömiä, kun saavat ruokaa?
- Linnut, koska ottavat nokkiinsa.
Miksi Repe-sorsa sai porttikiellon ankkalammelle?
- Oma vikansa, mitäs ui nokkakolarin.
Mies sai lääkäriltä paketin viagraa.
Ennen kuin mies ehti ottaa yhtään, tämän puhuva papukaija söi koko paketin.
Lääkkeen mahdollisesta vaikutuksesta pelästyneenä mies laittoi linnun pakastimeen ”jäähtymään”.
Mies muisti linnun vasta puolen tunnin kuluttua ja luuli löytävänsä pakkasesta kuolleen linnun, mutta mitä vielä!
Kun mies avasi pakastimen, sisällä oli hikeä pyyhkivä lemmikki, joka kysyi:
- Uskotko jos sanon, että pakastebroileri ei helpolla levitä koipiaan!
Koira, hevonen ja lehmä kilpailivat siitä, kuka heistä on tärkein sodassa.
Koira aloitti:
- Minä vahdin rintamalla korsuja ja etulinjaa vihollisilta.
Hevonen vuorostaan:
- Tuo nyt ei ole vielä mitään. Minäpä vedän raskaita haupitseja sekä soppatykkejä.
Lehmä totesi:
- Teille on annettu vain huoltohommia... Minäpä “ammun“!











