


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi hölmöläiset eivät syö salaattia?
- Koska hölmöläiset pelkäävät, että niistä tulee kasvissyöjiä!
Kaksi hölmöläistä seisoivat järven vastakkaisilla rannoilla.
- Hei, miten mä pääsen toiselle puolelle, huusi toinen.
- Sinähän olet jo toisella puolella, vastasi toinen.
Miksi hölmöläinen juoksee sänkyä ympäri?
- Se haluaa saada unen päästä kiinni.
Miksi hölmöläiset ottavat autiomaahan kiven mukaan?
-Jos aavikkorosvot tulevat, he voivat heittää kiven pois ja pääsevät juoksemaan kovempaa.
Hölmöläiset olivat kylpemässä.
Ako kysyi veljeltään Kakolta:
- Heitetäänkö kylmää vai lämmintä vettä kiukaalle?
Johon Kako vastasi:
- Heitä lämmintä vettä, niin säästyy sähköä.
Hölmöläiset olivat rakentamassa taloa, kun toinen sanoi:
- Hei kaveri, kato. Miks näissä nauloissa on kanta väärässä päässä?
-Ootsä tyhmä? Nehän on talon toista puolta varten
Hölmöläispariskunta osti kammariin uuden vaatekaapin, jossa oli oven sisäpuolella kokovartalopeili. Avattuaan kaapin oven, hämmästyi mies kovasti.
-Tulehan vaimo katsomaan! Täällä kaapissa on joku mies sisällä.
Vaimo tuli katsomaan ja taivasteli:
-No, johan on! Ja vielä jonkun akan kanssa
Miksi hölmöläiset eivät syö spagettia?
- Koska heillä ei ole riittävän pitkiä lautasia.
Kuinka monta hölmöläistä tarvitaan pilkille?
- Kymmenen! Viisi hakkaa jäähän aukkoa ja loput työntävät venettä sinne.
Kaksi hölmöläispoikaa leikki.
Toinen meni laatikkoon piiloon ja toinen yritti arvailla kuka siellä oli.











