


Yhteistyökumppanin mainos:


Olipa kerran mies, jonka nimi oli “anteeksi kuinka“ ja koira, jonka nimi oli “järki“.
Mies meni kauppaan sinne tuli vartija, joka kysyi mieheltä:
- Mikä sinun nimesi on?
Mies vastasi:
- Anteeksi kuinka.
Vartija meni miestä lähemmäs ja kysyi taas:
- Mikä sinun nimesi on?
Mies vastasi:
- Anteeksi kuinka.
Vartija sanoi miehelle:
- Oletko sinä menettänyt järkesi?
Mies vastasi:
- En, se odottaa minua ulkona.
Miksi hölmöläiset eivät syö salaattia?
- Koska hölmöläiset pelkäävät, että niistä tulee kasvissyöjiä!
Hölmöläiset teki veljelleen laskutehtävän:
- Navetassa oli viisi munivaa kanaa ja kukko. Yksi kana heitti henkensä. Montako jäi jäljelle?
Siihen veli vastasi:
- Tietysti ne munat.
Kaksi hölmöläistä käveli kadulla. Lokki kakkasi ohilentäessään toisen päähän.
-Hae äkkiä jostakin vessapaperia, sanoi toinen.
-Ei se nyt enää mitään auta!, äyskäisi kakkapommin uhri. Lintuhan on jo vaikka kuinka kaukana
Miksi hölmöläiset ottavat autiomaahan kiven mukaan?
-Jos aavikkorosvot tulevat, he voivat heittää kiven pois ja pääsevät juoksemaan kovempaa.
Miksi hölmöläiset eivät syö spagettia?
- Koska heillä ei ole riittävän pitkiä lautasia.
Likinäköiset hölmöläiset keskustelivat ja toinen kysyi:
- Miksi sinä käytät silmälaseja nukkuessasikin?
- Että näkisin paremmin unia.
Hölmöläiset olivat kylpemässä.
Ako kysyi veljeltään Kakolta:
- Heitetäänkö kylmää vai lämmintä vettä kiukaalle?
Johon Kako vastasi:
- Heitä lämmintä vettä, niin säästyy sähköä.
Kuinka monta hölmöläistä tarvitaan pilkille?
- Kymmenen! Viisi hakkaa jäähän aukkoa ja loput työntävät venettä sinne.
Hölmöläinen kertoi kaverilleen:
- Kävin kesällä Helsingissä ja tiedätkö mitä?
-No?
- Siellä on keskustassa kaikkien katujen nimet kopioitu suoraan Monopoli-pelistä!











