


Mainos:


Arvatkaa kuka pääsi vihille?
- No vihikoira tietysti!
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Miksi mustekalalla on 8 lonkeroa?
- Kaljat oli kaupasta loppu.
Kreikan tarustossa on jotain joka ei ole hevonen eikä ihminen, vaan jotain siltä väliltä. Mikä se on?
- Satula.
Siili oli viihteellä ja tilasi baarissa oluen.
Tarjoilija kysyi siililtä:
- Laitanko piikkiin?
Kuuluu ns. puolisukeltajiin, suurimmat sukeltavat kolme varttia, pienimmät kokonaan. Pää suuri ja punainen, kaula suonikas, jäntevä. Heltta liukuu tavallisesti sukeltaessa pään yli. Pyrkii pesimään Venuksen temppelin uumeniin, mutta tavallisesti oksentaa sinne ja poistuu velttona. Hyvin yleinen kaikkialla.
Mikä sarvikuonosta tulee jos se osuu sähköjohtoon?
- Virtahepo.
Mitä koira sanoi, kun näki joulukuusessa valot?
- Vihdoinkin vessassa on valot.
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Miksi hevonen meni kauppaan ostamaan paristoja?
- Että siitä tulisi virtahepo.











