Poimintoja aiheesta Alkoholivitsit
Mikäli pidit alkoholivitsi aihealueen Iisalmen vessasta löytyi Akvaviittipullo vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras alkoholivitsi.
Nuori vaimo kysyy mieheltään jo aavistuksen tympääntyneenä:
- Onko sinun aivan pakko istua joka ainoa ilta oluella?
Mies vastaa:
- No ei todellakaan! Istun siellä aivan vapaaehtoisesti.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Juoboti | 26.06.2023
Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Känni vitsit | 13.02.2026
Miten alkoholisti toimii baarissa?
- Kun silmä välttää, niin hän juo kustakin tuopista.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: N.L.V:H | 23.03.2024
Jos joulupukki konttaa sisään, onko hän humalassa?
- Ei välttämättä. Pukin toimenkuvaan kuuluu, että hän käy vähän väliä kontillaan.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Isännällä oli tapana ostaa perjantaipullo.
Pikku-Martta uteli isältä, mitä pullossa mahtaa olla, kun isä muuttuu toisenlaiseksi sitä juotuaan.
Isä kertoi:
- Kuule Martta, juon sitä ihan siksi etten kuule kellon tikitystä ja maanantaina töihin menon kurjuutta.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 19.08.2022
Vaimo ihmetteli miehelleen ties monennenko kerran:
- Miksi sinä oikeastaan juot noin älyttömän paljon?
Mies vastasi ajatellen selvästikin jotakin syvällistä:
- Juodessani minä ajattelen... ja ajatelessani minä juon.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Mitä toipuva alkoholisti tekee?
- Ottaa päivän kerrallaan.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Huba | 03.04.2026
Mies huusi tilauksen rojahdettuaan väsyneenä pubin baaritiskin ääreen:
- Iso tooppi!
Baarimikko kyllä tajusi hyvin, mistä oli kyse, mutta ei millään malttanut olla sanomatta:
- Mikä ihmeen “tooppi”?
Mies:
- Anteeksi, tarkoitin tuoppi, mutta katsokaas kun minä olen ammatiltani ydinfyysikko.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Tapahtui aikana, jolloin netin käyttö ei ollut niin yleistä kuin nykyään, vaan asiat hoidettiin puhelimitse.
Eräs herrasmies Kustavista, oli päättänyt tilata erikoisoluita baarikaappiinsa Helsingistä asti.
Hän soitti panimolle ja tiedusteli, että koskahan se olut olisi Kustavissa.
Puhelimessa vastattiin:
- No... Se on yleensä siinä pari tuntia nauttimisen jälkeen...
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Sandels | 13.09.2023
- Huomenta, onko tämä alkoholistien auttava puhelin?
- kyllä on.
- Hyvä, kuinka Mojitoja tehdään?
Alkoholivitsit | Lisätty: 15.05.2022