


Yhteistyökumppanin mainos:


Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Miksi HJK:n pyykit pestään vain kolmesti viikossa?
- Ovessa lukee pe-su-la.
Miksi Fazer ei pelaa jalkapalloa?
- Koska se tekee liikaa omareja.
Sadalta nyrkkeilijältä kysyttiin, onko nyrkkeily vaarallista.
- 2 vastasi ei, 98 ei ymmärtänyt kysymystä.
Mike Tyson ja Jake Paul ottelivat, kumpi voitti?
- Chuck Norris!
Mitä eroa on jääkiekolla ja jalkapallolla?
- Jääkiekossa tappelee pelaajat, jalkapallossa yleisö.
Valmentaja Pulli eräänä iltana Obersdorfin mäkiviikoilla, totesi baarissa:
- Jos tänä yönä en saa Puikkosta, niin sitten Nykäsen Mattia.
- “Joillakin ampumahiihdon naisilla oli isompi etureikä“, sanoi Kaisa Mäkäräinen.
Miksi romaanit eivät pelaa pesäpalloa?
- Kaverii ei polteta ja Kunnaria ei saa lyödä.











