


Yhteistyökumppanin mainos:


Nunna soitti hädissään gynekologille:
- Haluan päästä heti vastaanotolle, koska pissatessani tulee ulos samaan aikaan myös postimerkkejä!
Gynekologi kuunteli ihmeissään ja käski nunnan tulla heti vastaanotolleen, koska ongelma oli sellainen, ettei vastaavaa ollut sattunut hänelle koko hänen pitkän uransa aikana.
Nunna saapui nopeasti sairaalaan ja kiipesi tutkimuspöydälle. Gynekologi alkoi tehdä työtään ja vähän aikaa tutkittuaan, aloitti hillittömän naurunremakan!
Nunna kysyi hädissään:
- Mitä siellä näkyy?
Lääkäri vastasi, pyyhkien samalla naurukyyneleitä poskiltaan:
- Eivät nämä mitään postimerkkejä täällä ole, vaan sinisiä Chiquita-merkkejä!
Aatami ja Eeva olivat kumpikin tahoillaan Eedenin puutarhassa, kun Herra Jumala käski Aatamia menemään Eevan luo ja puristamaan tämän kättä.
Aatami kysyi:
- Mitä on puristaminen, Herra?
Herra Jumala selitti, minkä jälkeen Aatami meni ja puristi Eevan kättä.
Sitten Herra käski Aatamia suutelemaan Eevaa. Aatami joutui taas ymmälleen ja pyysi selitystä, jonka saikin. Ja niin Aatami meni Eevan luo ja suuteli häntä.
Sitten Aatami sai käskyn lisääntyä ja täyttää maan. Eikä kestänyt kauaa, kun hän tuli takaisin.
Aatami kysyi ihmeissään:
- Herra, mitä on päänsärky?
Nunna astui bussiin ja sanoi kuskille:
- Kuolen kohta ja haluaisin saada kerran elämässäni miestä.
Mutta minun pitää olla neitsyt kuollessani, joten vain kakkonen käy ja miehen pitää olla vapaa, ettei hän tee huorin.
Kuski vie nunnan peräpenkille ja hoitaa homman.
Pukilta noustuaan kuski sanoi:
- Valehtelin. Olen naimisissa ja kolmen lapsen isä.
Nunna oikoi helmojaan ja sanoi:
- Minäkin valehtelin. Olen Börje ja menossa Turkuun naamiaisiin.
Ortodoksimies oli Lapissa pyhiinvaelluksella, kun alkoi tehdä mieli evääksi mukaansa ottamia pääsiäisherkkuja.
Niinpä hän kaivoi repustaan pari pakettia, istui kannolle ja alkoi syödä.
Paikalle tuli lapinäijä, joka pysähtyi ja katsoi kummissaan.
Vaeltaja selitti:
- Tässä minä vain pashalla...
Lappalainen tuhahti:
- Emmä metkään sitä H:ta ihan joka paikhaan laita!
Jumala sanoi:
- Tulkoon valo!
Saatana sanoi:
- Tulkoon pimeys!
Jumala sanoi:
- Tulkoon valo!
Saatana sanoi:
- Tulkoon pimeys!
Pyhä Pietari sanoi:
- Antakaa nyt pojat sen valokatkaisija jo olla!
Kuolemaa tekevä vanha isäntä halusi viimeisenä toivomuksenaan kaksi pappia kuolonvuoteensa äärelle toinen toiselle puolelle sänkyä ja toinen toiselle puolelle.
Häneltä kysyttiin, että miksi näin. Vanha isäntä vastasi:
- Kuolihan Jeesuskin kahden ryövärin keskellä.
- Nooa oli maailman kovin mies!
- Miten niin?
- No, kun tavalliset ihmiset suojautuvat maailmanloppua (Covid) vastaan kantamalla kotiin säkkitolkulla vessapaperia, selvisi Nooa vain yhdellä arkilla.
Kirkonkylälle oli tullut uusi haudankaivaja, joka kaiveli hautoja yötäpäivää urakalla niin, että viimeisiä leposijoja alkoi olla yli tarpeen.
Kyläläiset päättivät, että jollain keinolla pitäisi saada tuo homma loppumaan. He ostivat pakan valkoista lakanakangasta ja tekivät siitä kaavut päälleen silmänreikineen.
Menivät sitten aidan yli kirkkomaalle ja huusivat puitten takaa:
- Huu huu huu!
Haudankaivaja kuuli sen, kapusi tikapuita pitkin montusta ylös ja nojasi lapioonsa. Katsoi siinä hetken tuota kaapujen touhua ja ennen kuin jatkoi taas töitään, huusi:
- Jaloitella saatte, mutta alueelta ette saa poistua!
Nunna ja pastori olivat matkalla aavikon yli.
Puolivälissä aavikkoa heidän käyttämänsä kameli yhtäkkiä kuoli.
Nunna ja pastori alkoivat rukoilla apua. Kului useita päiviä eikä apua kuulunut.
Lopulta pastori tokaisi:
- Sisar hyvä, nyt kun me molemmat kohta kuolemme on yksi asia mitä olen aina halunnut tällä maan päällä, nimittäin nähdä nainen alasti.
Sisar mietti hetken ja otti vaatteensa pois. Samalla hän tokaisi:
- En ole itsekään nähnyt ikinä alastonta miestä, joten voisiko pastorikin ottaa vaatteensa pois.
Pastori otti myös vaateensa pois, jonka jälkeen nunna huudahti:
- Herranen aika, mitä pastorilla oikein roikkuu jalkojen välissä.
Pastori:
- Sisko hyvä, se on lahja Jumalalta. Jos laitan sen sinuun syntyy uutta elämää.
Johon nunna huudahti:
- Hyvänen aika, unohda minut ja laita se kameliin!
Helsinkiläisten siunauskaava:
- Maalta olet sinä tullut ja maalle pitää sinun jälleen palaaman.








