


Mainos:


Mikä on vihreä ja puussa?
- Vanha juttu! Raaka apina tietenkin.
- Ööh, se on ihan vaan lehti...
On sanonta, että ei henki kulje?
- Miksi?
- No siksi koska kulkulupa on vanhentunut!
Pekka sanoi:
- Täällä on pimeä.
Jorma vastasi:
- Ai onko? En minä näe mitään?!
Mistä tietää, että on liian väsynyt?
- Ei jaksa mennä nukkumaan.
Mikä on ylihuomisen toissapäivä?
- Tämä päivä.
Mitä sanoi kipeä seiska?
- Sick Seven.
Vangilla oli karatessa musta vyö.
Kaksi tyttöä lähti rannalle. He palasivat, koska Ranta oli töissä.
Miksi kala ei voi polttaa tupakkaa
-koska se voi jäädä koukkuun
Mikä on vihreä, istuu pöntöllä ja irvistää?
- Ripulitautinen kurkku.











