


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pidätti miehen jota kutsuttiin nimellä “Ta“. Miestä epäiltiin vakavasta rikoksesta ja hänet passitettiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
Tiukkojen kuulustelujen jälkeen, mies kuitenkin jouduttiin päästämään vapaaksi, koska todisteita ei ollut riittävästi.
Ta:n vaimo oli kuullut pidätyksestä ja kiiruhti poliisiasemalle, koska luuli miehensä olevan vielä siellä.
Poliisiasemalla vaimo kyseli hädissään:
- Mitä mieheni on oikein mennyt tekemään ja mistä hänet löytää?
Poliisi vastasi tavaten:
- Ta-pa-ni-las-ta!
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallisa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa.
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon. Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet. He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille:
- Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia. Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne.
Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä ja yksi poliiseista sanoi Pertille:
- Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot.
Pertti vastasi:
- Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja.
Poliisi pysäyttää holtittomasti ajelevan autoilijan, menee kuskin ikkunan luokse ja kysyy:
- Huumausaineita vai alkoholia?
Kuski vastaa:
- Ei kiitos, löytyy jo.
Mitä Tapani Kansa sanoi, kun oli taas ajanut ylinopeutta tutkaan ja poliisi kirjoitti sakkolappua?
- Valtatie kuuluu Kansalle.
Miksi poliisi ei voinut poistua sängystään?
- Hän oli peiteroolissa.
Missä koulussa ei leikitä poliisia ja rosvoa?
- No poliisikoulussa tietenkin.
Moottoripyöräpoliisi ajoi puiston läpi. Äkkiä hän huomasi nuoren miehen, joka seisoi alastomana puuhun sidottuna.
-Mitä on tapahtunut, poliisi tiedusteli?
-Otin kyytiin liftarin, joka vei lompakkoni ja vaatteeni aseella uhaten, sitoi minut tähän ja ajoi pois autollani.
-Jaa-a pojuseni, sanoisinpa että tänään ei todellakaan ole onnenpäiväsi, hymyili poliisi ystävällisesti ja alkoi riisua housujaan.
Poliisi pysäytti ratsiassa auton, meni sitten kuljettajan luokse, minkä jälkeen kuljettaja avasi sivuikkunan.
Poliisi sanoi:
- Tuli sitten ajettua ylinopeutta.
Kuljettaja katsoi poliisia ja sanoi:
- On muuten joskus käynyt samoin itsellenikin.
Sitten kuljettaja laittoi ikkunan kiinni ja ajoi pois.
Miksi ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivät eivät pääse poliisiksi?
- Pitää olla pidätyskykyinen.
Poliisi pysäytti autoilijan ja meni sitten kuskin juttusille.
Poliisi:
- Oletteko tämän auton haltija?
Kuljettaja:
- Ööö. Voinhan mä ollakin. Hankaa vaan tuulilasia niin voin täyttää kolme toivomustasi.
Poliisi:
- Ajokortti ja rekisteriote.
Kuljettaja:
- Oletko ihan varma? Sitten on enää yksi toivomus jäljellä.











