


Mainos:


Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.
Mikä saa ihmisen uskomaan, että hänellä on absoluuttinen sävelkorva?
- Pari tuoppia ja karaokebaari.
Olutpullo:
- Jos rikot minut, koko iltasi on pilalla!
Peili:
- Hah! Jos rikot minut, sinua seuraa seitsemän vuoden epäonni!
Kondomi kävelee pois nauraen.
Spurgu meni istumaan naisen viereen puistonpenkille.
Vähän ajan kuluttua hän pisti tupakaksi ja kysyi samalla naiselta:
- Palaako?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu kaivoi esiin pullon ja kysyi:
- Maistuuko neidille ryyppy?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu nousi ja lähti kävelemään pois samalla mutisten itsekseen:
- Taitaa olla turha ehdottaa sukupuoliyhdyntääkään.
Faktoja baaritiskillä:
- Ootteko pojat kuulleet, että sitä on tässä kaljassakin jotain hormoonia? Oikein naishormoonia!
- Älä ny! Eihän sitä kaljassa sentään...
- Joo-o! Ootte kai huomannu, että kahdeksannen ison tuopin jälkeen, sitä ei enää aikamies pysty kunnolla ajamaan autoa eikä puhumaan järkeviä.
Mikä on Paavikänni?
- Kaksi jätkää kantamassa ja kolmas joutuu tulkkaamaan.
Oli raittiusliikkeen kokous, missä esitelmöitsijä otti lasin viinaa ja pisti siihen madon.
Mato kuoli heti.
Esitelmöitsijä kysyi:
- Mitä opimme tästä?
Eräs vanha mummo vastasi:
- Ainakin sen, että jos on matoja mahassa, ryyppy ei ole pahitteeksi!
Kaksi miestä juttelivat baaritiskin ääressä.
- Millaista juomaa on jajaja?
- Miten niin?
- No kun siinä Kuustosen kappaleessa lauletaan, että “join murheisiin taas liikaa jajajaa“.
Hyvää juhannusta kaikille! toivotti pikkutuiterissa ollut kaveri kuuluvasti tultuaan sisään pubiin.
Baarimikko ihmetteli ääneen:
- Juhannusta? Nythän on uudenvuoden aatto.
Kaveri mietti huolestuneena:
- Voi hemmetti. Nyt kyllä vaimo on tosi, tosi vihainen. En minä koskaan ennen, en ikinä, ole ollut näin paljon myöhässä kotoa.
Miten hävitetään paukut koko maailmasta?
- Juomalla ne.











