


Mainos:


Toimittaja kerran:
- Oletteko vain ystäviä Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Tällä hetkellä kyllä.
Henna lisäsi saman tien:
- Ja se hetki alkoi juuri loppua.
Jymyuutinen kaikissa medioissa, Henna ja Tauski erosivat taas.
Suomalaiset eivät enää kysyneet:
- Miksi?
Nykyään ihmiset kysyivät:
- Monesko kausi tämä on?
Tauski sanoi treffeillä:
- Mä oon vähän kuin karaoke.
Nainen kysyi:
- Miten niin?
Tauski vastasi:
- Alkuun hävettää, mutta parin drinkin jälkeen kaikki haluaa kokeilla.
Tauski kehui baarissa itsevarmasti:
- Mulla on edelleen vientiä.
Baarimikko katsoi hetken ja vastasi:
- Niin on roskiksellakin torstaisin.
Tauskin kaveri ihmetteli:
- Miksi et koskaan myy vihkisormusta eron jälkeen?
Tauski vastasi:
- Se on helpompi pitää valmiina seuraavaa kierrosta varten!
Tauski ja Henna olivat samassa VIP-bileessä.
Seuraavana päivänä toimittaja ryntäsi paikalle kysymään:
- Oliko teillä säpinää?
Tauski pudisti päätään:
- Ei nyt sentään...
Hän mietti hetken ja jatkoi:
- Mutta kolme iltapäivälehteä sai siitä viikon sisällön.
Henna kuvaili suhdetta Tauskin kanssa:
- Tämä on ollut yhtä vuoristorataa.
Tauski nyökkäsi ja lisäsi:
- Ja minä olen se turvavyö, joka ei aina lukitu.
Baarissa nainen kysyi Tauskilta:
- Ootko sä aina noin itsevarma?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- En... mutta kahden tuopin jälkeen alan näyttää itsellenikin hyvältä.
Henna ja Tauski päättivät pitää eronsa täysin yksityisenä.
Suunnitelma vaikutti aluksi hyvältä.
Se onnistui yhteensä noin 11 minuuttia.
Tauski sanoi olevansa nykyään mediakokenut mies.
Kaveri kysyi:
- Mistä sen huomaa?
Tauski virnisti:
- Osaan jo arvata, mikä mun lause päätyy huomisen otsikkoon.








