


Yhteistyökumppanin mainos:


Kumpi on isompi: reikä vai läpi?
- Reikä, koska siitä näkyy läpi.
Heitetään tikkaa, totesi mies seurueelleen.
Puussa istuva tikka totesi:
- Nyt tämä tikka lentää metsään.
Mikä on pienuuden huippu?
- Kun pystyy harrastamaan vuorikiipeilyä hiekanjyvässä.
Miksi Samusta ei koskaan tullut Uber-kuskia?
- Koska hän on Haber, ei Uber
Mitä tulee kun kana ja lokki risteytetään?
- Kanaviillokki.
Kassa:
- Löytyykö Plussa-korttia?
Asiakas:
- Ei, mutta miinuskortti löytyy!
Mitä hampurilaiselle tapahtui?
- Espoolainen söi sen.
Mitenkä usein astronautti ajattelee työkaveria “siinä mielessä“?
- Kerran kuussa.
Maalivahdit olivat päissään...
No niin, eiköhän mennä tien yli.
Sen ali on vaikea mennä!











