


Yhteistyökumppanin mainos:


Suomalainen, ruotsalainen, norjalainen ja pappi kävelivät baariin.
Pappi vilkaisi muita ja tokaisi:
- Taidan olla väärässä vitsissä...
Laman vuoksi ja energiakustannusten säästämiseksi valo tunnelin suulla sammutetaan... Terveisin, Jumala.
Mitä Aatami sanoi Eevalle kun sai ensimmäisen stondiksen?
- Viititkö siirtyä vähän kauemmaksi, kun en yhtään tiedä miten iso tästä tulee.
Mitä pappi sanoi, kun oli ajanut autollaan ojaan?
- Ihmeellisiä ovat Herran tiet.
Tyttö oli ensimmäisen kerran käynyt kirkossa, ja kaverit utelivat, millaista siellä oli ollut.
Tyttö vastasi:
- Kovasti kehuivat Jumalaa ja haukkuivat Pirua!
Poliisi pysäytti autoilevan papin:
- Teidän toinen etuvalonne osoittaa taivaisiin.
- Halleluja, ihme on tapahtunut!
- Kuinka niin?
- Vähän aikaa sitten teidän kolleganne sanoi, että se osoittaa päin helvettiä!
Poika pääsi ensimmäistä kertaa sunnuntaina kirkkoon vanhempiensa ja muiden lasten kanssa.
Poika sitten kirkossa katseli ihmeissään ympärilleen, näki korkealla enkelinkuvia ja hihkaisi isälleen:
- Katohhan, mehto pelkele!
Kaksi äitiä tapasivat kadulla, joista toinen oli tavallinen ja syntinen äiti, kun taas toinen äiti oli uskovainen.
Uskovainen äiti aloitti juttelun:
- Minulla on 12 lasta ja 13:sta tulossa. Lapsethan ovat lahjoja, joita saa tulla niin paljon kuin herran siemeniä riittää.
Tavallinen äiti vastasi:
- Me tehdään sitä ihan nautinnosta ja suurin osa siemenistä jätetään teille itämään.
Jeesus ei ollut tiettävästi urheilumiehiä.
Genesaretinjärven ympärijuoksussakin hän syyllistyi vilppiin oikaisemalla järven poikki.
Jeesus ja Jumala istuivat katsomassa elokuvaa telkkarista. Sitten ovikello soi ja Jeesus meni avamaan. Oven takana oli Allah.
Jeesus huusi isällensä:
- Faija hei, ootko tilannut meille kebabit?








