


Mainos:


Räjäytystyömaalla sattui onnettomuus jossa yksi työmies kuoli. Työkaveri lähti ilmoittamaan suru-uutista leskelle.
Leskirouva itki järkyttyneenä, sitten huolestuneena kysyi:
- Mahtoiko mieheni päästä taivaaseen?
Työkaveri vastasi:
- Varmaankin pääsi, kun ainakin lähti sinne suuntaan.
Iso turkulainen nahkaliiveissään meni Helsingissä baariin, joi itsensä tukevaan humalaan ja alkoi räyhätä:
- Te vasemmalla puolella olette pelkkiä tolvanoita! Ja te oikealla puolella homoja!
Pienikokoinen helsinkiläinen nousi ylös pöydästä.
Turkulainen ärisi:
- Mitäs sinä rääpäle meinaat?!
Helsinkiläinen vastasi varovasti:
- Anteeksi, pikkuinen vastasi, mutta olen väärällä puolella.
Mitä kannibaalin pakastimesta löytyy?
- Ben & Jerry.
Poltin juuri helposti yli 2000 kaloria!
- Viimeinen kerta kun jätän pullat uuniin päikkäreiden ajaksi.
Puolalaiselta laivamuusikolta kysyttiin miksi hän soittaa aina niin huonosti.
Vastaus oli:
- Hyvä soitto huono raha, huono soitto sama raha.
Skootteri ja kuplavolkkari törmäsivät Intiassa, 38 joutui sairaalaan.
Amerikkalainen ja englantilainen istuskelivat hotellin aulassa. Vähän ajan kuluttua amerikkalainen ehdotti että, he ottaisivat ryypyt.
Englantilainen kieltäytyi:
- Maistoin kerran alkoholia enkä pitänyt siitä.
Seuraavaksi amerikkalainen ehdotti pientä korttierää. Taas sama vastaus:
- Kokeilin kerran, enkä pitänyt siitä.
Amerikkalainen kokeili vielä:
- Miten olisi biljardin laita?
Ja taas sama vastaus....
Samassa paikalle saapui nuorukainen, jonka englantilainen esitteli poikanaan.
Amerikkalainen arveli ääneen:
- Varmaan ainoa lapsenne?
Vanha Neuvostoliittolainen partahöylä oli niin nerokas, ettei siinä tarvinnut edes vettä eikä partavaahtoa:
Vesi tuli silmistä ja vaahto suupielistä.
Mies konttasi ravintolan lattialla.
Tarjoilija riensi paikalle ja kysyi että onko jokin hätänä.
Mies sanoi etsivänsä pientä harmaata palloa, johon tarjoilija ehdotti, että hän voisi auttaa löytämään sen.
Mies vastasi:
- Ei tarvitse, voin kaivaa nenästäni uuden.
- Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa...
Tuumi Suomipoika merellä, kun ruotsinlaivan kaiteesta roikkui.











