


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Miksi blondi otti vessan oven pois?
- Ettei kukaan tirkistelisi avaimenreiästä.
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.








