


Yhteistyökumppanin mainos:


Mies meni autokauppaan ja kysyi myyjältä:
- Onko teillä mitään edullista mutta luotettavaa autoa?
Myyjä mietti hetken ja sanoi:
- Meillä olisi tämä vanha Lada.
Mies:
- Sanoin luotettava.
Myyjä:
- Niin, siihen voi luottaa että jotain menee rikki joka viikko.
Mies päätti kuitenkin ottaa riskin ja ostaa auton, koska se oli todella edullinen.
Seuraavana päivänä hän kuitenkin palasi liikkeeseen vihaisena ja raivosi:
- Tämä hajosi jo matkalla kotiin!
Myyjä hymyili tyytyväisenä:
- Hienoa kuulla että pääsitte noinkin pitkälle.
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Miksi Ladaa ei tarvitse lukita?
- Kukaan ei usko, että se käynnistyy kuitenkaan.
Miten 7 henkeä mahtuu yhteen ladaan?
- 2 eteen, 2 taakse, yhdellä Yrjö sylissä ja toisella Matti kukkarossa ja aina on tilaa yhdelle joka käyttää rexonaa!
Miksi Ladassa ei ole peilejä?
- Ei tarvitse, koska kukaan ei tule perässä!
Nuori mies osti ensimmäisen autonsa, vanhan Ladan, ja tuli ylpeänä näyttämään sitä kavereilleen.
- Tässä on muuten kaikki herkut, mies kehui.
- Mitkä herkut? yksi kavereista kysyi.
- No esimerkiksi ilmastointi.
- Missä?
Mies avasi ikkunan käsin veivattavasta kahvasta ja sanoi:
- Tässä. Neljä nopeutta: vähän auki, puoliksi auki, kokonaan auki ja ei mene enää kiinni.
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.
Miksi tiedostojen siirto internetistä omalle koneelle on niin hidasta?
- Siksi, kun ne pitää LADAta.
Missä venäläiset säilyttää heinää?
– Ladoissa
Mikä on Ladan lämmityslaite?
- Hyppynaru hanskalokerossa.








