


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Ladassa on lämmitettävä takalasi?
– Talvella eivät kädet jäädy kun työnnät sitä.
Japen uudesta Ladasta tyhjenee rangas kesken matkan. Hän nousee autosta, kaivaa esiin tunkin sekä työkalut, ja ryhtyy irrottamaan pyörää.
Paikalle osuu Rainer, joka pysähtyy katselemaan ja kysyy:
- Mitä oikein puuhaat?
Jape:
- Pyörää tässä irrotan.
Vähän mietittyään kulkumies sieppaa työkalupussista rengasraudan, lyö tuulilasin rikki ja sanoo:
- Ota sinä pyörät, minä vien radion!
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Kolme miestä ajoivat kolarin. Taivaan porteilla pyhä pietari kysyi heiltä, että millä autoilla he olivat ajaneet.
Ensimmäinen mies vastasi:
- Mersulla.
Johon Pietari totesi, että hänen täytyy mennä helvettiin.
Toinen mies vastasi:
- Volvolla!
Hänkin joutui helvettiin...
Kolmas vastasi ajaneensa Ladalla, johon Pietari sanoi:
- Tervetuloa taivaaseen! Sinä olet helvettisi jo kärsinyt!
Amerikkalainen ranchin omistaja kehuskeli venäläiselle vieraalleen:
- Tilusteni kiertämiseen autolla kuluu koko päivä!
Venäläinen:
- Tehdään meilläkin sellaisia autoja...
Lada aikoo julkistaa uuden sähköautomallin.
- Uutuuden nimi on Ladattava.
Miksi Ladassa ei ole peilejä?
- Ei tarvitse, koska kukaan ei tule perässä!
Mies kehui kaverilleen:
- Lada on minusta luotettava auto. Se ei ole koskaan jättänyt minua tienposkeen.
Minä sen sijaan olen jättänyt sen, montakin kertaa.
Lada ja aasi tulivat tiellä toisiaan vastaan.
Lada sanoi:
- Minä olen auto.
Aasi sanoi:
- Minä olen hevonen.
Sitten molemmat päästivät oikean röhönaurun ja jatkoivat matkaansa.
Miten 7 henkeä mahtuu yhteen ladaan?
- 2 eteen, 2 taakse, yhdellä Yrjö sylissä ja toisella Matti kukkarossa ja aina on tilaa yhdelle joka käyttää rexonaa!








