


Yhteistyökumppanin mainos:


Pari laihilaista poikaa oli lääkärin vastaanotolla.
Lääkäri kysyi toiselta että mikä häntä vaivaa?
Poika kertoi nielaisseensa vahingossa kolikon.
Lääkäri kysyi sitten toiselta pohjalta minkä häntä vaivasi?
Hän vastasi että ”Se oli minun kolikko”.
Miksi laihialaiset peseytyvät jatkuvasti?
- Puhtaus on puoli ruokaa!
Laihialaisukko oli saanut lotossa 7 oikein ja sillä sitten sai huimat kolme miljoonaa puhtaana käteen.
Siitä hän sitten yksinään kyräili:
- Olisi pitänyt laittaa vain se yksi rivi kahden rivin sijasta, niin olisin sillä euron säästänyt!
Laihian seurakunta myi pois vanhoja hautakiviä.
Virtasen isäntä osti yhden ja laittoi nimenmuutoshakemuksen maistraattiin.
Laihialaisisäntä soittaa pojalleen Ouluun pari päivää ennen joulua:
- En haluais millään pilata sinun jouluasi, mutta minun täytyy kertoa sinulle, että äitisi ja minä olemme päättäneet erota. 45 vuoden kärsimys saa riittää...
Poika huutaa luuriin:
- Mitä sinä puhut isä?
Isä:
- Ei me tulla toimeen enää keskenämme enkä minä jaksa puhua siitä sen enempää. Soita siskollesi Helsinkiin ja kerro uutinen, minä en jaksa.
Poika soittaa siskolleen, joka suorastaan räjähtää puhelimeen:
- Ei ikinä, ei ne saa erota. Minä otan tämän hoitaakseni.
Tytär soittaa välittömästi isälleen ja sanoo määrätietoisesti:
- Isä, ette te saa erota! Älkää tehkö mitään ennen kuin tulemme!
Isä sulkee puhelimen ja kääntyy vaimonsa puoleen:
- Se on järjestetty. Molemmat tulee tänne jouluksi ja maksavat matkan itse.
Kaksi laihialaista löysi viinapullon. Lähempi tarkastelu osoitti että siinä oli metanolia.
- Täytyy kai viskata se jokeen, sanoi toinen.
- EI! Minulla on sokea veli...
Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
Morsian nuuhkaisi ilmaa ja mainitsi:
- Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
Sulhanen nuuhkaisi myös ja totesi:
- No niimpä tuli.
Morsian jatkoi:
- Mites olisi... paluumatkalla...?
Sulhanen katsoi morsiantaan pilke silmäkulmassa ja vastasi:
- Taisitpa arvata ajatukseni...
Morsian laittoi silmät kiinni ja totesi:
- Niin.. Mmmhh!
Sulhanen:
- Oikein. Käymme paluumatkalla myös nuuhkimassa.
Laihialainen mies oli kuolemaisillaan ja hänen ainoa poikansa oli sairas vuoteen vieressä.
Mies pyysi kynttilää. Aikansa pengottuaan poika löysi kynttilän ja sytytti sen.
Poika huomasi että oli vielä jotakin tekemistä ja sanoi isälleen:
- Jos lähtö tuloo kun oon ulkona, niin puhalla kynttilä sammuksiin viimeisellä henkäyksellä.
Minkälainen on laihialainen saunalenkki?
- Sinapit kainaloon ja juostaan saunan ympäri.
Laihialainen emäntä kysyy isännältä:
- Paljonko kello on?
Johon isäntä:
- Se on saman verran kun eilen tähän aikaan, meillä kun kello pysähtyy vuorokaudeksi ettei se kulu.











