


Mainos:


Missä koulussa ei leikitä poliisia ja rosvoa?
- No poliisikoulussa tietenkin.
Poliisi kuulustelee kolarin osapuolia.
- Saitteko tosiaankin nuo kaikki vammat siinä pienessä peltikolarissa, hän kysyy toiselta.
- En aluksi, mutta sitten aloimme keskustella siitä, kumpi on syyllinen.
Mitä Tapani Kansa sanoi, kun oli taas ajanut ylinopeutta tutkaan ja poliisi kirjoitti sakkolappua?
- Valtatie kuuluu Kansalle.
Ukko kysyi poliisilta kadulla:
- Tiedätkö mistä supikoira tulee?
Poliisi vastasi:
- Tyhmä! Supi on tietenkin pannu koiraa!
Ukko:
- Okei, mut yks juttu vähän epäilyttää. Miten sitten poliisikoira on tullu? Ei kai vaan...
Silloin ukkoa vietiin...
Herra Kaikkonen soitti poliisipäivystykseen:
- Tekisin ilmoituksen pojastani. Hän karkasi juuri kotoa.
- Kuinka vanha teidän poikanne on?
- Kahdeksan vuotta.
- No, rauhoittukaa sitten, ainahan ne tuon ikäiset karkaavat kotoa.
- Volvollako?
Oli öinen Hampurin katu ja oli hiljaista...
Mutta yhtäkkiä tuon hiljaisuuden rikkoo hirmuinen kiljunta:
- Heil Hitler! Heil Hitler! Heil Hitler!
Heti kadulle ilmestyy suuri joukko poliiseja, jotka ryntäävät huutoa kohti. Keskellä katua istuu mukiloitu mies.
Poliisi:
- Kuka täällä huusi `Heil Hitler`!?
Mies:
- Minä!
Poliisi:
- Miksi?
Mies:
- Koska minut yritettiin ryöstää.
Poliisi:
- Miksi helkkarissa te sitten huusitte `Heil Hitler`?
Mies:
- Miksikö? Olisitteko tulleet näin nopeasti, jos olisin huutanut vain apua?
Poliisi löytää kuolleen koiran Nordenskiöldinkadulta.
Hän kaivaa esiin muistivihkonsa ja alkaa kirjoittamaan:
- Löydetty kuollut koira Noord.. äsh, nurd.. äsh nöörd. äsh..
Poliisi tarttuu koiraa tassusta ja raahaa sen Reijolankadulle ja kirjoittaa vihkoonsa:
- löydetty kuollut koira Reijolankadulta.
Kaksi miesti murtautui apteekkiin ja ryösti kaiken Viagran.
Poliisi ilmoitti etsivänsä kahta ”kovaa” rikollista.
Kaksi poliisia löysi ruumiin Handelsbankenin edestä.
Toinen poliiseista alkoi kirjoittaa raporttia:
- Hand, Hande, Hadnel, Hanedkebaq,......
Toinen poliisi turhautui:
- PASKAT! Raahataan tää Osuuspankin eteen!
Poliisi kysyy tummalta mieheltä:
- Onko alibi?
Mies:
- Ei... Ali hetero.











