


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Brasilian jalkapallomaajoukkueen pukukoppiin ei kannata mennä pelin jälkeen?
- Koska siellä haisee Kakalle
Miksi unissakävelijä ei voi osallistua olympialaisiin?
- Koska hän voisi herätä lähtölaukaukseen.
Muut meni yli, Muhammad meni ali.
Tappion hetkellä missi on jääkiekkoilijan laiha lohtu.
Mitä eroa on jääkiekolla ja jalkapallolla?
- Jääkiekossa tappelee pelaajat, jalkapallossa yleisö.
Miksi jääkiekkoilijat eivät uskalla mennä Helsingin linja-autoasemalle?
– Koska Kampista joutuu jäähylle.
Miksi jalkapalloilijoilla kestää niin vähän aikaa vessassa?
- Koska heillä on short shit.
Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...
Valmentaja Pulli eräänä iltana Obersdorfin mäkiviikoilla, totesi baarissa:
- Jos tänä yönä en saa Puikkosta, niin sitten Nykäsen Mattia.
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.











