


Mainos:


Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...
Mitä Räikkönen tekee hississä?
- Painaa Buttonia.
Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Valmentaja Pulli eräänä iltana Obersdorfin mäkiviikoilla, totesi baarissa:
- Jos tänä yönä en saa Puikkosta, niin sitten Nykäsen Mattia.
Mikä sanoo, että lätkä on paskaa?
- Kärpänen
Miksi naiskiekkoilijat käyttävät alasuojia?
- Ettei tuomarin tarvitsisi ihmetellä, että missävitussa se kiekko taas on!
Miten erottaa HIFK pelaajat saunassa?
- Rautakangella!
Mistä erottaa hyvän ja huonon karatekan?
- Hyvä huutaa ennen lyöntiä, huono lyönnin jälkeen.
Mitä Pirkko Määttä kysyi muilta hiihtäjiltä, kun he hiihtivät ohi?
- Mihin työ määttä?
TPS tappioputkessa ja valmentaja tuskailee:
- Kaikkea kokeiltu, mikään ei tepsi...











