


Yhteistyökumppanin mainos:


Kihniöllä peräkammarin poika oli lavatansseissa ja vihdoinkin pääsi saatille...
Poika sanoi tytölle että asuu isoäiteensä kanssa joka on sokea ja umpikuuro eli voidaan mennä huoletta taloon.
Niin sitten kyyhkyläiset hiippailivat ohi keinustuolissa nukkuvan isoäiteen aina yläkertaan asti.
Kiihkeitä suudelmia vaihtaen ja vaatteet toisiltaan repien. Tyttö polvistui kiimasta tärisevän pojan jalkoihin vetäen kalsarit nilkkoihin....
Alakerrasta kuului kauhea parahdus:
- Mistä nuin ristuksen makia mulukun haju tulloo...
Mistä tietää että bordellissa kummittelee?
- Kun laittaa UV-valon päälle, niin huomaa että ektoplasmaa on ihan kaikkialla
Opettaja näytti biologian tunnilla peniksen kuvaa kysyen mikä se on?
Kalle vastasi:
- Isillä on noita kaksi... Pieni, jolla se pissaa ja suurempi, jolla se pesee äidin hampaat.
Poika kysyi isältään:
- Iskä, kuka oli meille tulossa viime yönä kylään?
Isä ihmetteli:
- Ei kukaan, kuinka niin?
Poika:
- No kun mä kuulin, että äiti huusi ettei saa laskea sisään.
Nainen meni seksikauppaan ostamaan ns. kättä pidempää apuvälinettä.
Aikansa tutkittuaan tarjontaa, hän kysyi:
- Mitäs tuo hopeanvärinen vehje maksaa?
Myyjä kääntyy takahuoneeseen päin ja huutaa:
- Arska, mihin hintaan myyt termarisi?
Ankara ukkosmyrsyky yllätti heinäntekijät pellolla. Heinäväki juoksi suojaan kuka minnekkin parhaiten ehti.
Vanhapiika juoksi päätäpahkaa heinälatoon, työnsi päänsä piiloon heiniin. Takamus jäi tosin hieman oven suusta ulkopuolelle.
Siinä sitten myrskytuuli nosti ja heilutteli kesämekon helmoja.
Isäntä meni ladon ohitse ja huomasi paljaan takamuksen. Näky oli niin hemaiseva ettei isäntä voinut mieltään malttaa vaan tuuppasi vanhaa piikaa seisaaltaan takaapäin pariinkin otteeseen ja tuumasi, että kyllähän teki hyvvee!
Eipä aikaakaan kun vanhapiika nosti päänsä heinäkasasta, katseli taivaalle ja rukoili:
- Iske salama vielä kerran, iske salama vielä kerran...
Poika kysyy:
- Isi, miten lapset tulevat?
Isä:
- No katos, isillä on semmoisia lapsensiemeniä, joita antaa äitille. Äiti sitten kasvattaa vauvan mahassaan.
Poika:
- Vau! Nielläänkö siemenet, vai?
Isä:
- No joskus, jos äiti haluaa uuden auton tai puhelimen tai jotain vastaavaa.
Mikä menee sisään kovana ja kuivana, mutta tulee ulos löysänä ja märkänä?
- Purukumi.
Miksi joulupukilla on valtaisat säkit?
- Hän tulee vain kerran vuodessa.
Mikä on sisään pistettäessä kova ja kuiva, mutta kun vedät sen ulos, se on limainen ja lötkö?
- Purukumi!








