


Yhteistyökumppanin mainos:


Vaimoni ilmoitti minulle:
- Seksi on parempaa lomalla.
... Sitä postikorttia ei ollut mukava saada.
9-vuotias tyttö kysyi äidiltään:
- Äiti, miten minä sain alkuni ja synnyin.
Äiti vastasi:
- No me isäs kanssa päätettiin kerran istuttaa pieni ihmesiemen. Isä laittoi sen kasvamaan ja minä pidin siitä huolta joka päivä. Pikkuhiljaa siemen kasvoi ja kasvoi yhä enemmän isommaksi...
Tyttö kuunteli tarkkaavaisena ja äiti jatkoi:
- Lopulta muutaman kuukauden kuluttua siitä kehittyi kaunis ja terve kasvi. Me sitten isäsi kanssa otettiin se kasvi, kuivatettiin se, käärittiin siitä mehevät jointit ja poltettiin niitä suurella nautinnolla...
Tyttö kuunteli ihmeissään ja äiti jatkoi:
- Kunnes oltiin isäsi kanssa niin pilvessä, että päädyttiin nussimaan ilman kumia. Siitä sitten meni 9 kuukautta ja sinä synnyit.
Mitä naisen tulee tietää matematiikasta?
-Jos jakaa niin ei saa kertoa.
Nainen tuli kotiin uusi minkkiturkki päällä.
Mies sitten kysymään että mistäs rahaa uuteen turkkiin?
- Lotossa voitin, vastasi nainen.
Meni muutama viikko ja naisella oli uusi käsilaukku. Taas mies kysyi että mistäs rahaa uuteen laukkuun?
- Lottorahoja tuhlailin, vastasi nainen jälleen.
Jonkin ajan kuluttua mies huomasi että nainen etsii uudempaa autoa lehdestä, mutta ei maininnut asiasta mitään.
Illemmalla pariskunta meni saunaan. Lauteille kiipeämässä ollut nainen liukastui sekä poltti takamuksensa kiukaaseen.
Silloin mies otti ison ryypyn olutpullostaan ja tokaisi:
- Oho. Paloi koko perkeleen veikkaustoimisto.
Kalle ja Ville olivat ryhtyneet kaupparatsuiksi ja tapasivat toisensa kapakassa.
- Mitä sä nykyään kaupittelet?
- Kortonkejahan mä nykyisin.
- Jaa. No, pidätkö sä useinkin tuota pikkupoikaasi mukana matkoilla?
- Ei tämä ole mun. Tää on yksi valitus Ranualta.
Miksi naisen yläpää tehtiin kauniiksi?
- Koska alapää meni v*tuiksi!
Emäntä tuli saunasta ja rasvasi itseään Body Lotionilla, hän sipaisi sitä myös jalkojensa väliin.
Isäntä katseli hommaa ja alkoi käärimään Taskukellon vitjaa mulkkunsa ympärille.
Emäntä:
- Mitä se ukko nyt oikein touhuaa?
Isäntä:
- En oo tottunut ajamaan noin liukkailla ilman ketjuja...
Savolaisukko meni Lapin matkalla baariin ja näki baaritiskillä kaksi nuorta tyttöä.
Ukko halusi tehdä tuttavuutta ja kyselee:
- Ka mitäs tyttöjä työ ootte?
Tytöt vastaa siihen:
- Ollaan lesboja.
Ukko kysyy:
- Mitäs ne sellaiset ovat?
Tytöt vastaa:
- Myö tykätään juoda kaljaa ja nuolla tussua... No mikäs mies se sie sitten oot?
Savolaisukko miettii hetken ja toteaa:
- Ka, lesbohan se miekii sitten oon.
Miksi naisella on kahdet huulet?
- Toisilla se vittuilee ja toisilla pyytää anteeksi.
Näin pikkujouluaikaan on hyvä muistaa hyvät tavat:
- Kun tytöt tarjoaa torttua, niin poikien tulee huolehtia tortun täytteistä.








