Poimintoja aiheesta Kouluvitsit
Mikäli pidit kouluvitsi aihealueen Mikä on komeetta? vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras kouluvitsi.
Ekaluokkalainen seisoi tien varressa ja itki.
Ohikulkija kysyi:
- Miksi itket?
- No, kun yhtään autoa ei tule!
- Mitä itkemistä siinä on?
- No, kun koulussa opetettiin, että tien yli saa mennä vasta, kun auto on mennyt ohi!
Kouluvitsit | Lisätty: 20.04.2023
Opettaja oppilaalle:
- Kerro, mitä tiedät suhteellisuudesta.
Oppilas:
- Kolme hiusta päässä on suhteellisen vähän, mutta keitossa suhteellisen paljon.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Einstein | 02.08.2023
Opettaja oppilaille:
- Tiedättekö, lapset, että peruna on terveellisintä heti kuoren alta?
- No, eihän kuoren päällä mitään olekaan, viisastelee Ville.
Kouluvitsit | Lisätty: 28.04.2023
Äiti otti pikku-Kallen puhutteluun.
- Kuuleppas Kalle, juttelin tänä aamuna opettajasi kanssa. Kerropa sinäkin omia mietteitäsi siitä, kuka on teidän koulun laiskuri?
Pikku-Kalle pohti hetken aikaa, mutta ei osannut sanoa mitään...
Äiti yritti vielä:
- Kuka siis teidän koulussanne on se, joka vain katselee muita tekemättä mitään, kun muut kirjoittavat ja laskevat ahkerasti?
Pikku-Kallen ilme kirkastui:
- Sehän on opettaja!
Kouluvitsit | Lisätty: 07.11.2024
Mitä eroa on hyttysellä ja pikku siskolla?
- Hyttynen inisee vain kesäisin.
Kouluvitsit | Lähettänyt: En | 29.10.2022
Mitkä ovat käytetyimmät sanat koulussa?
- En tiedä.
Kouluvitsit | Lisätty: 16.05.2023
Unelma Säleikkö oli uskonnon tunnilla.
Opettaja kysyi:
- Montako omenaa Adam söi Eevan tarjoessa?
Johon Unelma vastasi:
- Koko korillisen.
Opettaja:
- Mitä silloin tapahtui?
Unelma vastasi:
- Aatamilta tuli paskat housuun.
Kouluvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 18.09.2022
Mikon pomo käski Mikkoa kopioimaan sanomalehtien sivut.
Mikko sai homman suoritettua ja sanoi pomolle:
- No niin pomo, olen kopioinut nämä!
Pomo:
- Joo hyvä, mutta miksi helkutissa noiden valokopioimisessa kesti kolme viikkoa?!
Mikko:
- Pitikö ne valokopioida?! Minä kopioin kaiken käsin!
Kouluvitsit | Lähettänyt: Tuleva koomikko Hemppu | 20.10.2022
Kouluhammaslääkäri tutki kahdeksanvuotiaan Susannan maitohampaita.
Lääkäri:
- Nyt on varmastikin jo liian myöhäistä näitä paikata.
Susanna:
Mutta minähän tulin tasan puoli kahdeksan, niin kuin opettaja käski.
Kouluvitsit | Lisätty: 25.08.2022
Matematiikan tunnilla opettaja sanoi:
- No niin, kysyn teiltä kohta jonkun kysymyksen ja te vastaatte HETI onko selvä?
Oppilaat ilmoittivat ymmärtävänsä nyökkäämällä.
Opettaja jatkoi:
- Ville paljonko on 6+5?
Ville vastasi:
- HETI!
Kouluvitsit | Lisätty: 07.10.2022