


Yhteistyökumppanin mainos:


Kaksi käärmettä luikerteli rannalla.
Toinen käärmeistä jäi jälkeen, pysähtyi ja kysyi:
- Kuule, ollaankohan me myrkyllisiä?
Edellä oleva käärme vastasi ihmetellen:
- Miten niin?
Toinen käärme jatkoi:
- No ei muuten, mutta puraisin vanhingossa itseäni alahuuleen...
Mitä eroa on kesyeläimellä ja villieläimellä?
- Kesyeläin syö kädestä, kun taas villieläin syö käden.
Miksi karhu söi suden ruuan?
- Ettei menisi hyvä ruoka menisi hukkaan.
Mitä kameli tekee kun sitä harmittaa?
- Tykkää kyttyrää.
Muurahaiset olivat rakentaneet uuden ison keon, mutta valitettavasti siitä läheltä kulki norsujen kulkuväylä.
Joku norsuista poikkesi aina välillä kekoa tuhoamaan, ja siitäkös muurahaiset eivät tykänneet. Niinpä he päättivät tehdä asialle jotain...
Muurahaiset päättivät käydä norsun kimppuun, joten he kiipesivät pesän vierellä olevaan puuhun odottamaan norsua.
Ja eipä aikaakaan kun norsu taasen saapui, jolloin muurahaiset hyppäsivät sen niskaan kiinni.
Norsu hetken ravisteli itseään ja sen seurauksena yhtä muurahaista lukuunottamatta, kaikki muut putosivat maahan.
Yksi murkku oli kovasti tarrautunut norsun niskaan ja muut muurahaiset kannustivat tuota onnekasta:
- HYVÄ JASKA, KURISTA SE!
Mitä tehdä kun näet Karhun on tiellä?
- Juot sen!
Miksi Kutsutaan Voimistelevaa Possua?
- Aeropig.
Mikä on kanin ja hamsterin yhdistelmä?
- Kanisteri
Mikä lintu ei osaa lentää?
- Lentotaidoton.
Miksi Kanadassa ei kannata mennä metsään pimeän tultua?
- Koska silloin puista putoilee isoja harmaakarhuja.
Miksi Kanadanmajavilla on litteä häntä?
- Ne menivät metsään pimeän tultua.











