


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on vanhuuden huippu?
- Kun tunsi Eevankin vielä kun tämä oli kylkiluuna.
Miksi Tapparan fani ei pääsyt peliin?
- Siksi koska hänellä oli puheessa R -vika ja se sanoi Tappala.
Mitä hyviä asioita on asua Sveitsissä?
- Esimerkiksi lippu on iso plussa.
- Miksi sinä tuollai nilkutat jalkaasi?
- Jalkani on kahdesta kohdin poikki.
- No, eikö sitä voi korjata?
- Onhan siinä jo puujalka...
Maalivahdit olivat päissään...
Mikä on pyövelin lempi laulu?
- Päät pois päät pois, what cha gana do when thei gan for you...
Millä muusikolla pyyhkii parhaiten?
- EveLiinalla
No niin, eiköhän mennä tien yli. Sen ali on vaikea mennä!
Mitä kukkaa käytetään Mordorissa joulutähden tilalla?
- Örkkideaa
Mitä hampurilaiselle tapahtui?
- Espoolainen söi sen.











