


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Blondi oli lukenut laihdutusvinkin:
Kun syöt 2dl perunajauhoja kuukauden ajan, menee näläntunne ja laihdut tuona aikana 10kg.
Blondi otti oppia laihdutusvinkistä ja lopulta hänen vatsa turposi. Blondi luuli olevansa raskaana, joten meni lääkäriin.
Lääkäri teki tutkimuksen alateitse ja työnsi myös sormensa blondin peräreikään.
Sieltähän se lapsi syntyikin: Pitkä pieru valkoisena pilvenä.
Milloin blondilla on kahdet aivot?
- Kun se odottaa kaksosia.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Mistä tietää, että sadun blondi on humalassa?
- Sadun nimi on kultakutri ja kolme Karhua.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Miksi ei blondin alapäässä kasva karvoja?
- Eihän moottoritielläkään kasva ruohoa.
Blondi tuli elektroniikkaliikkeeseen tehdäkseen reklamaation toimimattomista langattomista kuulokkeista.
Myyjä tiedusteli häneltä, onko hän koittanut pariliitostilaa.
Blondi:
- En ole, mutta sinä kun olet siinä lähimpänä niin....








