


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Miten pitää blondi kotona?
- Rakenna liikenneympyrä autotallin eteen.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?
Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.
Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Blondipilotti pelastettiin pudonneesta helikopterista. Tutkimuksissa paljastui että hänen oli tullut kylmä ja ja hän päätti sulkea tuulettimen.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla?
- Blondi ei vaahtoa kun sitä panee suuhun.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi








