


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Blondi oli ostanut vahingossa mustaa hiustenväriainetta. Järkytys oli hirmuinen kun blondista tuli mustahiuksinen.
Blondi katsoi peiliin ja huusi kauhuissaan:
- Tuohan on se minun entinen opettajani, joka aina huusi: tyhmä, tyhmä blondi!
Miksi blondilla oli tupareissa tyhjiä olutpulloja jääkaapissa?
- Hänen ystävänsä olivat kertoneet hänelle olevansa absolutisteja.
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen älyää lopettaa imemisen heti ensimmäisen läimäyksen jälkeen.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Miksi 17 blondia seisoo baarin edessä?
- Tarvitaan 18 että pääsee sisään!








