


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Blondi värjää hiuksensa ruskeiksi. Mitä se on?
- Keinoälyä.
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Kun se odottaa kaksospoikia.
Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri?
– Hän yrittää saada unen päästä kiinni
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Miten blondi eroaa keskiverrosta miehestä?
- Blondilla on kehossaan enemmän siittiöitä.








