


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on hauskempaa, kuin kymmenen vauvaa naulattuna puuhun?
- Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
- Äiti, minä en halua enää Amerikkaan.
- Ole hiljaa ja ui!
Mikä yhteinen mukavuus on ruumiinavaajan työssä ja mato-onginnassa?
-Kuollutta yksilöä on helppo tökätä.
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
- Äiti, minä en enää jaksa leikkiä mummon kanssa.
- No, pistä sitten luut takaisin arkkuun ja mene pihalle leikkimään.
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.
Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
Mies käveli heikoilla jäillä, kunnes hän putosi jäihin, pääsi hänen suustaan:
- Voi perr...
Sitten jäälautta katkaisi miehen kaulan.
- ...kele... kele... kele...
Poika:
- Äiti äiti, mitä on nuorisorikollisuus?
Äiti:
-Turpa kiinni ja anna se sorkkarauta!











