


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
- Äiti, minä en halua enää Amerikkaan.
- Ole hiljaa ja ui!
Mitä venäläinen ydinvoimalan työntekijä sanoi puhelimeen vuonna 1986 Tšernobylissa?
- Njet problem, normal katastrof
Lapsi ihmettelee auton takapenkillä:
- Miksi ajat niin kovaa vauhtia pappa?
Pappa:
- Mummo odottaa jo meitä.
Lapsi:
- Mutta mummohan on jo kuollut?!
Ja pappa painaa kaasupoljinta kovempaa...
Mikä on hauskempaa, kuin kymmenen vauvaa naulattuna puuhun?
- Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun.
Pidän viskistäni kuten naisistani.
14 vuoden ikäinen ja sekoitettu koksin kanssa.
Miten maalata seinä punaiseksi?
- Heitä vauva kattotuulettimeen.
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.
- Äiti, minä en enää jaksa leikkiä mummon kanssa.
- No, pistä sitten luut takaisin arkkuun ja mene pihalle leikkimään.











