


Yhteistyökumppanin mainos:


Pete Parkkonen ja Linda Lampenius nousevat Euroviisufinaalin lavalle kappaleella Liekinheitin, joka on jo ennen finaalia yksi suurimmista ennakkosuosikeista ja saanut fanit ympäri Eurooppaa odottamaan esitystä innolla.
Lavalla Pete tuo varman pop-energian ja Linda viulullaan nostaa tunnelman äärimmilleen. Yhdistelmä on niin voimakas, että yleisö ei ihan tiedä pitäisikö taputtaa vai vain tuijottaa lumoutuneena.
Kun viimeinen sävel soi, areena räjähtää huutoon.
Juontaja tiivistää illan lopuksi:
- 12 pistettä Suomelle ja 112 varmuuden vuoksi!
Mitä pyromaani teki, kun tulitikut loppuivat?
- Poltti päreensä.
Mitkä ovat Kebabin veljesten etunimet?
- Döner, Iskander ja Rulla.
Äiti istui poikansa kanssa keittiön pöydän ääressä ja opettaa pojalleen arjen perusasioita.
- Maitoa saadan lehmästä. Oletko huomannut, että maitopurkin kyljessä on lehmän kuva?
Poika pohti hetken kysymystä ja vastasi:
- No nyt minä tiedän myös, mistä olutta saadaan. Karhusta!
Mikä Postimies Patesta tuli kun hän meni eläkkeelle?
- Pate.
Mitä on viisi kertaa kuusi?
- Metsä
Miksi sinä pyysit siskoasi lopettamaan pianon soiton ja aloittamaan huilutunnit?
- Huilua soittaessa sisko ei voi samalla laulaa.
Turisti katseli kun savolaispoika onki laiturilla.
Kysyi lopulta pojalta:
- Syökö kala?
Poika katsoi ihmeissään turistia ja sanoi:
- Eihän se muuten elä.
- Mikä pyörässäsi on vikana?
- Kuinka niin?
- Mietin vaan, kun kumit laahaa maata ja penkki on päin persettä.
Kolme vampyyria meni baariin.
Ensimmäinen tilasi pienen lasillisen verta, toinen tilasi ison lasin verta ja kolmas vampyyri pyysi kupillisen kuumaa vettä.
Kaksi muuta ihmettelivät verilasit käsissään ja kysyivät:
- Miksi otit kuumaa vettä?
Kolmas vampyyri otti taskustaan käytetyn tampoonin ja sanoi:
- Minä juon nykyään teetä.











