


Yhteistyökumppanin mainos:


Kylän vanhin mies täytti 100 vuotta ja paikallislehden toimittaja meni tekemään juttua hänestä.
Toimittaja:
- Mikä on teidän salaisuutenne?
Mies:
- Otin nuorena rahapulassa 10 markalla suihin yhdeltä mieheltä.
Toimittaja:
- Ööh, tarkoitin pitkän iän salaisuuttanne.
Mies:
- Ahaa, paljon hedelmiä ja vihanneksia.
Vanhat ystävykset juttelivat vanhainkodissa kahvikupin äärellä.
Vanhus kysyi toiselta:
- Mitenkäs sinun seksielämäsi?
Toinen vastasi:
- Se on niin kuin Coca Cola... Alussa oli Classic, sitten tuli Light ja nyt se on Zero.
Vanha pariskunta sängyssä.
Vaimo:
- Näin unta että olin Lidlissä
Mies:
- Näin unta, että rakastelin kahden naisen kanssa
Vaimo:
- Olinko minä toinen niistä?
Mies:
- Et ollut. Olit Lidlissä.
Vanha pariskunta istui kahvipöydässä juoden päiväkahvia.
Vaari kysyi mummolta:
- Kuinka monen miehen kanssa olet nukkunut?
Mummo:
- Vain sinun kanssasi... muiden kanssa en nukkunut.
Vaari vinkkasi muorille illalla:
- Olisiko pienet “vipinät“ paikallaan?
Muori tuhahti:
- Ei missään nimessä!
Vaari kysyi ihmeissään:
- Miksei muka?
Siihen mummo:
- Päivällä radiossa kertoivat, että vanhoista munista saa salmonellaa!
Mummon hautajaisissa saattue oli viemässä haudattavaa väärään suuntaan ja toinen suntio huomasi kauempaa asian.
Suntio huusi hautausmaan toiselta laidalta:
- Helvettiinkö te sitä mummoa oikeen raahaatte?
Toimittaja tuli vanhainkotiin haastattelemaan 90-vuotiasta pappaa.
Jonkun aikaa muita juteltuaan toimittaja kysyi:
- Millonkas sitä ollaan oltu naisen kanssa viimeksi?
Papparainen mietti hetkisen ja sanoi:
- Se oli varmaankin yheksäntoista viiskymmentä.
Toimittaja sanoi:
- No, edelliskerrasta onkin sitten jo ollut jonkin aikaa.
Papparainen tokaisi:
- Eihän tuosta ole kuin reilut kaksikymmentä minuuttia!
Vanha ihminen oli joutunut hoitokotiin.
Hän jatkuvasti huusi hoitajille:
- Pissattaa, pissattaa!
Hoitaja sanoi:
- Enkös minä juuri äsken teitä käyttänyt wc:ssä.
Siihen vanhus:
- Mutta kun minä haluan omaan ulkohuussiin kuselle.
Vanhainkodissa iäkkäät Hilma ja Onni rakastuivat. Joka ilta he istuivat pihakeinussa ja pitivät toisiaan kädestä kiinni.
Eräänä iltana Onni hieman arasti kyseli Hilmalta:
-Tiedän kyllä, että me ei enää kyetä normaalia seksiä harrastamaan, mutta voisitko pitää edes minun heppiä kädessä, kun se tuntuu niin hyvälle?
Hilma sitten ajatteli, että mikäpä siinä jos Onni siitä jotakin mielihyvää saa. Siitä eteenpäin jokainen ilta he istuivat pihakeinussa ja Hilma piti Onnin munaa kädessä.
Eräänä iltana Hilma kuitenkin huomasi, että Onni oli siellä pihakeinussa erään toisen vanhuksen kanssa ja Onnin letku tämän naisen kädessä...
Tästähän Hilma suuttui ja alkoi itkunsekaisesti Onnille huutamaan:
- Mitä tuolla naisella on semmosta jota mulla ei ole?
Onni oli hetken hiljaa ja tokaisi:
- Parkinsonin tauti
Mies istui ravintolassa ja lähti parin tuopin jälkeen pyörällä ajamaan kohti kotia.
Pyöräteitten risteyksessä hän törmäsi rollaattorin kanssa hitaasti kulkevaan vanhaan naiseen, joka törmäyksessä kaatui.
Vanhus raivosi äänekkäästi:
- Senkin ääliö, katsoisit minne ajat!
Mies huomasi, että naisella oli kierot silmät niin hän vastasi:
- Aja sinä minne katsot!








