


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on pedofiilin mielestä paras asia Halloweenissa?
- Kotiinkuljetus.
- Äiti, minä en halua enää Amerikkaan.
- Ole hiljaa ja ui!
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Vanha nainen kuoli yksin asuntoonsa. Poliisi epäilee että hänen kissansa ovat syöneet naisen ruumiin, sillä nainen on tällä hetkellä kateissa.
Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.
Mitä kannibaalit syö aamupalaksi?
- Reissumiehiä!
Nainen seisoi sillalla aikeenaan päättää päivänsä hyppäämällä alas.
Paikalle sattui kulkuri, joka ehdotti että he voisivat harrastaa seksiä, koska sillä kun ei ollut kuitenkaan mitään väliä, kun kerta nainen päätti tappaa itsensä.
Nainen ei tietenkään ollut halukas seksiin, johon laitapuolenkulkija tokaisi:
- No mä meen sit odottelee tonne alas.
- Äiti, miksi isi juoksee noin kovaa?
- Ole hiljaa ja anna toinen patruuna!
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Poika:
- Äiti äiti, mitä on nuorisorikollisuus?
Äiti:
-Turpa kiinni ja anna se sorkkarauta!











