


Mainos:


- Äiti, mä en tykkää pikkuveljen silmistä.
- Ole hiljaa ja syö mitä tarjotaan.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Olen kyllästynyt siihen, että minua kehotetaan sammuttamaan valot ympäristön säästämiseksi. Yritin sitä kerran, ja ajoin pyöräilijän päälle.
- Äiti, miksi isi juoksee noin kovaa?
- Ole hiljaa ja anna toinen patruuna!
Minkä pelin perhe voisi hankkia, jos Afrikan Tähti tai Musta Pekka eivät ole riittävän rasistisia?
Mitä kannibaalit syö aamupalaksi?
- Reissumiehiä!
- Äiti, minä en enää jaksa leikkiä mummon kanssa.
- No, pistä sitten luut takaisin arkkuun ja mene pihalle leikkimään.
Pidän viskistäni kuten naisistani.
14 vuoden ikäinen ja sekoitettu koksin kanssa.
Miten saa kahdeksan juutalaista mahtumaan Volkswagenin takapenkille?
- Oksasilppurilla.
Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.











