Poimintoja aiheesta Hölmöläisvitsit
Mikäli pidit hölmöläisvitsi aihealueen Oletko sinä menettänyt järkesi? vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras hölmöläisvitsi.
Miksi hölmöläiset ottavat autiomaahan kiven mukaan?
-Jos aavikkorosvot tulevat, he voivat heittää kiven pois ja pääsevät juoksemaan kovempaa.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Farao | 08.11.2021
Mikä on hölmöläisen saunalenkki?
- Laitetaan sinappia kainaloon ja juostaan saunan ympäri.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Mrkeyboard | 30.05.2024
Hölmöläiset olivat perustaneet uimahallin, johon kuului lämminvesiallas, kylmävesiallas ja allas, jossa ei ollut vettä ollenkaan. Kenelle kolmas allas oli tarkoitettu?
-Uimataidottomille
Hölmöläisvitsit | Lisätty: 08.11.2021
Hölmöläispariskunta sai lapsen, jota sitten katseltiin koko hölmöläissuvun voimin, että kenen näköinen vauva on.
Pikku Hujo vastasi:
- Eihän tuo ole kun meidän hölmöläisten näköinen, muuten kuin hampaat ovat jo pudonneet suusta.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 07.09.2022
Hölmöläiset teki veljelleen laskutehtävän:
- Navetassa oli viisi munivaa kanaa ja kukko. Yksi kana heitti henkensä. Montako jäi jäljelle?
Siihen veli vastasi:
- Tietysti ne munat.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 20.08.2022
Maatalon isäntä työnteli lantaa kärryillään. Hölmöläiset tulivat tiellä vastaan ja kyselivät isännältä mihin hän noin paljon lantaa tarvitsi.
- Panenpahan vain mansikoilleni, isäntä vastasi.
- Vai että mansikoille, me olemme laittaneet mansikoillemme kermaa ja sokeria, mutta tuota emme ole vielä kokeilleet.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Mansikka-täti | 08.11.2021
Hölmöläisveli kysyi:
- Kuka sinä olet?
Johon veli vastasi:
- Minä olen hölmö veljesi Urpo. Kukas sinä olet?
Johon veli vastasi:
- Minä olen se hölmömpi veljesi Turbo.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 13.08.2022
Millä paikkakunnalla hölmöläiset pyyhkii rahalla takalistoaan?
- Mäntälässä.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Taidekaupunki my ass | 06.02.2026
Hölmöläiset olivat kylpemässä.
Ako kysyi veljeltään Kakolta:
- Heitetäänkö kylmää vai lämmintä vettä kiukaalle?
Johon Kako vastasi:
- Heitä lämmintä vettä, niin säästyy sähköä.
Hölmöläisvitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 12.10.2022
Miksi hölmöläiset eivät syö salaattia?
- Koska hölmöläiset pelkäävät, että niistä tulee kasvissyöjiä!
Hölmöläisvitsit | Lisätty: 29.02.2024