


Yhteistyökumppanin mainos:


Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Mitä hiiren poikanen sanoi nähdessään lepakon?
- Minäkin liityn isona ilmavoimiin
Mitä Orava sanoi Aasille?
- Pist aasi pähkinä.
Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
– Nyt olen turvassa.
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.
Krokotiili eksyi turistirannalle, näki surffaajia aalloilla ja huokaisi onnellisena:
- Mikä palvelu, lounas tarjoittimella
Oletko kuullut vitsiä etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...
Mitä kärpänen sanoi kun lensi hevosen turpaan?
- Nyt olen turvassa.
Mitä eroa on Mustilla ja valkoisilla kanoilla?
- Musti on koira.
Miksi karhu söi suden ruuan?
- Ettei menisi hyvä ruoka menisi hukkaan.











