


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivät eivät pääse poliisiksi?
- Pitää olla pidätyskykyinen.
Mikä on poliisiauton määritelmä?
-Torvi katolla ja kaksi sisällä
Esko oli vaimoineen liikenteessä, kun poliisi pysäytti auton.
Mies kysyi poliisilta:
- Mikä hätänä?
Poliisi:
- Ajoitte kahdeksaakymppiä viidenkympin rajoitusalueella.
Mies:
- Ei pidä paikkaansa, ajoin korkeintaan kuuttakymppiä.
Vaimo:
- Mutta Esko, sinähän ajoit kahdeksaakymppiä.
Poliisi:
- Saatte myös sakot rikkinäisestä takavalosta.
Mies:
- Onko se rikki? En ole lainkaan huomannut.
Vaimo:
- No mutta Esko, olet tiennyt jo viikkoja, että se on rikki.
Poliisi:
- Lisäksi saatte rikesakkon, koska ajoitte ilman turvavyötä.
Mies:
- Otin sen pois juuri, kun te kävelitte autoa kohti.
Vaimo:
- Hah! Ethän sinä ole ikinä käytänyt turvavyötä!
Mies:
- Pidä nyt jo saatana se turpas kiinni!
Poliisi:
- Anteeksi Rouva, mutta käyttäytyykö miehenne aina tuolla tavalla, kysyi poliisi hämmästyneenä.
Vaimo:
- Ei toki. Vain silloin kun hän on humalassa
Poliisi pysäytti autoilijan ja meni sitten kuskin juttusille.
Poliisi:
- Oletteko tämän auton haltija?
Kuljettaja:
- Ööö. Voinhan mä ollakin. Hankaa vaan tuulilasia niin voin täyttää kolme toivomustasi.
Poliisi:
- Ajokortti ja rekisteriote.
Kuljettaja:
- Oletko ihan varma? Sitten on enää yksi toivomus jäljellä.
Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä.
Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.
Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot.
Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille. Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä:
- Olin hiekoittamassa tietä.
Peltipoliisi pöllittiin. Sitten se löytyi peltitehtaan portilta vartiohommissa.
Poliisi pidätti miehen jota kutsuttiin nimellä “Ta“. Miestä epäiltiin vakavasta rikoksesta ja hänet passitettiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
Tiukkojen kuulustelujen jälkeen, mies kuitenkin jouduttiin päästämään vapaaksi, koska todisteita ei ollut riittävästi.
Ta:n vaimo oli kuullut pidätyksestä ja kiiruhti poliisiasemalle, koska luuli miehensä olevan vielä siellä.
Poliisiasemalla vaimo kyseli hädissään:
- Mitä mieheni on oikein mennyt tekemään ja mistä hänet löytää?
Poliisi vastasi tavaten:
- Ta-pa-ni-las-ta!
Miksi naiset pitävät enemmän poliiseista kuin palomiehistä?
- Kun palomies näkee kuuman kohteen hän alkaa heti ruiskuttaa, mutta kun poliisi näkee kuuman kohteen hän pamputtaa ja pamputtaa, ja saattaa joskus jopa pidättää.
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.
Poliisi pysäytti naisen ja sanoi:
- Ajoitte ylinopeutta. Nopeutenne oli 70 km/h, vaikka on 50:n nopeusrajoitus.
Nainen:
- Mutta tuolla kyltissähän luki 70!
Poliisi:
- Se on valtatien numero.
Nainen:
- Mitä? Olisittepa sitten nähneet minut tiellä 210!











