


Yhteistyökumppanin mainos:


Moottoripyöräpoliisi ajoi puiston läpi. Äkkiä hän huomasi nuoren miehen, joka seisoi alastomana puuhun sidottuna.
-Mitä on tapahtunut, poliisi tiedusteli?
-Otin kyytiin liftarin, joka vei lompakkoni ja vaatteeni aseella uhaten, sitoi minut tähän ja ajoi pois autollani.
-Jaa-a pojuseni, sanoisinpa että tänään ei todellakaan ole onnenpäiväsi, hymyili poliisi ystävällisesti ja alkoi riisua housujaan.
Poliisi löytää kuolleen koiran Nordenskiöldinkadulta.
Hän kaivaa esiin muistivihkonsa ja alkaa kirjoittamaan:
- Löydetty kuollut koira Noord.. äsh, nurd.. äsh nöörd. äsh..
Poliisi tarttuu koiraa tassusta ja raahaa sen Reijolankadulle ja kirjoittaa vihkoonsa:
- löydetty kuollut koira Reijolankadulta.
Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä.
Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.
Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot.
Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille. Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä:
- Olin hiekoittamassa tietä.
Mitä Tapani Kansa sanoi, kun oli taas ajanut ylinopeutta tutkaan ja poliisi kirjoitti sakkolappua?
- Valtatie kuuluu Kansalle.
Mies menee poliisiaseman palvelutiskille ja sanoo:
- Päivää, tulin sen työpaikkailmoituksen johdosta.
Poliisi:
- Minkä ilmoituksen?
Mies:
- Tämän...
Mies kaivaa taskusta lehtileikkeen, jossa lukee “Poliisi etsii itsensäpaljastajaa“.
Herra Kaikkonen soitti poliisipäivystykseen:
- Tekisin ilmoituksen pojastani. Hän karkasi juuri kotoa.
- Kuinka vanha teidän poikanne on?
- Kahdeksan vuotta.
- No, rauhoittukaa sitten, ainahan ne tuon ikäiset karkaavat kotoa.
- Volvollako?
Poliisi kysyy tummalta mieheltä:
- Onko alibi?
Mies:
- Ei... Ali hetero.
Sähkö on kohta niin kallista,
että poliisit vaihtavat etälamauttimet nokkosiin.
Esko oli vaimoineen liikenteessä, kun poliisi pysäytti auton.
Mies kysyi poliisilta:
- Mikä hätänä?
Poliisi:
- Ajoitte kahdeksaakymppiä viidenkympin rajoitusalueella.
Mies:
- Ei pidä paikkaansa, ajoin korkeintaan kuuttakymppiä.
Vaimo:
- Mutta Esko, sinähän ajoit kahdeksaakymppiä.
Poliisi:
- Saatte myös sakot rikkinäisestä takavalosta.
Mies:
- Onko se rikki? En ole lainkaan huomannut.
Vaimo:
- No mutta Esko, olet tiennyt jo viikkoja, että se on rikki.
Poliisi:
- Lisäksi saatte rikesakkon, koska ajoitte ilman turvavyötä.
Mies:
- Otin sen pois juuri, kun te kävelitte autoa kohti.
Vaimo:
- Hah! Ethän sinä ole ikinä käytänyt turvavyötä!
Mies:
- Pidä nyt jo saatana se turpas kiinni!
Poliisi:
- Anteeksi Rouva, mutta käyttäytyykö miehenne aina tuolla tavalla, kysyi poliisi hämmästyneenä.
Vaimo:
- Ei toki. Vain silloin kun hän on humalassa
Pieni poika kysyi poliisilta että eikö sinulla ole pissi hätä, olemme ollut jo 8 tunnin auto matkalla.
Mutta poliisi vastasi:
- En käy ikinä vessassa sillä osaan pidättää.











