


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pysäytti ratsiassa auton, meni sitten kuljettajan luokse, minkä jälkeen kuljettaja avasi sivuikkunan.
Poliisi sanoi:
- Tuli sitten ajettua ylinopeutta.
Kuljettaja katsoi poliisia ja sanoi:
- On muuten joskus käynyt samoin itsellenikin.
Sitten kuljettaja laittoi ikkunan kiinni ja ajoi pois.
Moottoripyöräpoliisi ajoi puiston läpi. Äkkiä hän huomasi nuoren miehen, joka seisoi alastomana puuhun sidottuna.
-Mitä on tapahtunut, poliisi tiedusteli?
-Otin kyytiin liftarin, joka vei lompakkoni ja vaatteeni aseella uhaten, sitoi minut tähän ja ajoi pois autollani.
-Jaa-a pojuseni, sanoisinpa että tänään ei todellakaan ole onnenpäiväsi, hymyili poliisi ystävällisesti ja alkoi riisua housujaan.
Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet.
- Teillä ei ole pyörässä valoja, poliisi sanoi.
- Tiedän, blondi vastasi.
- Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy taluttaa pyörää, poliisi neuvoi.
- Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta.
Ukko kysyi poliisilta kadulla:
- Tiedätkö mistä supikoira tulee?
Poliisi vastasi:
- Tyhmä! Supi on tietenkin pannu koiraa!
Ukko:
- Okei, mut yks juttu vähän epäilyttää. Miten sitten poliisikoira on tullu? Ei kai vaan...
Silloin ukkoa vietiin...
Pikku-Kalle ja Ville kehuskelivat toisilleen, että miten vahvoja heidän isänsä ovat.
Kalle aloitti:
- Meidän isä on niin vahva, että se pysäyttää autonkin vaikka yhdellä kädellä!
Ville jatkoi:
- Meidänpä isä on niin vahva, että se pysäyttää vaikka sata autoa yhdellä kädellä.
Kalle hämmästeli:
- Kuinka se on mahdollista?
Ville:
- Isä on liikennepoliisi...
Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä.
Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.
Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot.
Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille. Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä:
- Olin hiekoittamassa tietä.
Mies menee poliisiaseman palvelutiskille ja sanoo:
- Päivää, tulin sen työpaikkailmoituksen johdosta.
Poliisi:
- Minkä ilmoituksen?
Mies:
- Tämän...
Mies kaivaa taskusta lehtileikkeen, jossa lukee “Poliisi etsii itsensäpaljastajaa“.
Koirapoliisi käyttää työssään koiraa,
pyöräpoliisi käyttää moottoripyörää ja huumepoliisi huumeita.
Mitä Tapani Kansa sanoi, kun oli taas ajanut ylinopeutta tutkaan ja poliisi kirjoitti sakkolappua?
- Valtatie kuuluu Kansalle.
Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä pysähtymisen merkiksi.
Poliisi huutaa:
- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!
Pyöräilijä kiljuu poliisille:
- Mene helvetissä pois tieltä! Ei mulla ole jarrujakaan!











