


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä poliisi sanoi mennessään suorittamaan tehtävää?
- Laitetaan Maija Vilkkumaan!
Poliisi löytää kuolleen koiran Nordenskiöldinkadulta.
Hän kaivaa esiin muistivihkonsa ja alkaa kirjoittamaan:
- Löydetty kuollut koira Noord.. äsh, nurd.. äsh nöörd. äsh..
Poliisi tarttuu koiraa tassusta ja raahaa sen Reijolankadulle ja kirjoittaa vihkoonsa:
- löydetty kuollut koira Reijolankadulta.
Sähkö on kohta niin kallista,
että poliisit vaihtavat etälamauttimet nokkosiin.
Hyvä rouva, ajatte tien väärää puolta, poliisi sanoo.
- Voi hyvä konstaapeli, kun tuo toinen puoli on niin täynnä autoja.
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Kusee tehtävän.
Poliisi pysäytti naisen ja sanoi:
- Ajoitte ylinopeutta. Nopeutenne oli 70 km/h, vaikka on 50:n nopeusrajoitus.
Nainen:
- Mutta tuolla kyltissähän luki 70!
Poliisi:
- Se on valtatien numero.
Nainen:
- Mitä? Olisittepa sitten nähneet minut tiellä 210!
Miksi naiset pitävät enemmän poliiseista kuin palomiehistä?
- Kun palomies näkee kuuman kohteen hän alkaa heti ruiskuttaa, mutta kun poliisi näkee kuuman kohteen hän pamputtaa ja pamputtaa, ja saattaa joskus jopa pidättää.
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Pidättää paskaa.
Mies menee poliisiaseman palvelutiskille ja sanoo:
- Päivää, tulin sen työpaikkailmoituksen johdosta.
Poliisi:
- Minkä ilmoituksen?
Mies:
- Tämän...
Mies kaivaa taskusta lehtileikkeen, jossa lukee “Poliisi etsii itsensäpaljastajaa“.
Jussi ajoi tietä eteenpäin ja vastaan tuli punapukuinen mies.
Punapukuinen mies sanoi:
- Olen sika, saanko vettä?
Jussi antoi vettä ja jatkoi matkaansa.
Vähän ajan kuluttua vastaan tuli keltapukuinen mies.
Keltapukuinen mies sanoi:
- Olen sika, saanko ruokaa?
Jussi antoi ruokaa tälle ja jatkoi matkaansa.
Vielä ajettuaan jonkun matkaa vastaan tuli sinipukuinen mies.
Jussi sanoi sinipukuiselle miehelle:
- Tiedän että olet sika, mitä tahdot?
Tähän sinipukuinen mies vastasi:
- Ajokortti ja rekisteriote...











