


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä Postimies Patesta tuli kun hän meni eläkkeelle?
- Pate.
Andy McCoy ja Mike Monroe konttasivat pitkin junanraiteita.
Andy sanoo:
- Mike, mä en sit yhtään diggaa näist tikkaista.
Mike:
- Relaa Andy, tuolta tulee hissi.
Miksi kutsutaan puheliasta virolaista?
- SuuBaltiksi.
Ystävykset lähtivät aavikolle retkelle.
Jonkun ajan vaelleltuaan he huomasivat olevansa eksyksissä.
Ensimmäinen aloitti:
- Minulla on hyviä ja huonoja uutisia.
Toinen vastasi:
- Kerro ne huonot uutiset ensin.
Ensimmäinen jatkoi:
- Me joudumme syömään hiekkaa.
Toinen kysyi:
- Mitkä ne hyvät uutiset sitten ovat?
Ystävä vastasi:
- No ainakin sitä on riittävästi!
Astronautti meni kuuhun ja löysi sieltä reisiluun.
Astronautti otti luun käteen ja sanoi:
- Mitä kuu-luu?
Mies oli sairaalan kuntoutusosastolla, koska hän oli loukkaantunut pahasti, jäätyään pellollaan osittain traktorin alle.
Jalka oli poikki ja polvilumpio oli toisesta jalasta haljennut ja piti käyttää vielä kävelykeppejä apuna.
Naapurin ukko tuli sitten käymään ja mies opetteli jo kävelemään ilman sauvoja. Tosin askeltaminen oli ilman tukea vielä vaivalloista.
Naapuri kysyi ontuvalta potilaalta:
- Vaikeaa se näyttää olevan... Joudutko sinä linkuttamaan jalkaasi jatkuvasti?
Mies vastasi:
- En en... Ainoastaan silloin, kun kävelen.
Puolalaiselta laivamuusikolta kysyttiin miksi hän soittaa aina niin huonosti.
Vastaus oli:
- Hyvä soitto huono raha, huono soitto sama raha.
Joka kerta, kun ajamme hautausmaan ohi, isä kysyy:
- Tiedättekö, miksi minua ei voi haudata tuonne?
- Noh?
- Koska en ole kuollut.
Otin viagran eilen ja pilleri jumittu kurkkuun.
Nyt on niska täysin jäykkänä.
Kyllä rahalla saa onnea!
- minulla on ilotalon kuitti, mikä todistaa sen.











