Poimintoja aiheesta Politiikkavitsit
Mikäli pidit politiikkavitsi aihealueen Puhuuko ministeri pelkkää potaskaa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras politiikkavitsi.
Pääministeri Sipilä vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten pääministeri kulki.
Sipilän ohittaessa potilasta, tämä aina kumarsi ja sanoi:
- Hyvää päivää! Kiitos hyvästä hallituksesta, herra pääministeri!
Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:
- Hyvää päivää.
Sipilä pysähtyi miehen eteen ja kysyi:
- Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvästä hallituksesta?
Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:
- Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja.
Politiikkavitsit | Lisätty: 18.07.2023
Toimittaja:
- Herra pääministeri, mitä teillä on sanottavaa budjetista?
Pääministeri:
- Ei mitään.
Toimittaja:
- Tiedän, mutta tarkoitinkin, miten muotoilette lausuntonne?
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Orpo | 24.01.2024
TE-toimisto on tulevaisuudessa kuin Diili -ohjelma ja uusi työministeri Harry Harkimo.
Heidän iskulause kuuluu:
- Sä saat potkut!
Politiikkavitsit | Lisätty: 24.11.2022
Miksi Fidel Castro poltti sikaria?
- Koska hän oli kommu-nisti.
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Spectre22 | 15.06.2023
Kuinka monta Ahtisaarta mahtuu kuplavolkkariin?
- Kaksi. Eeva ja Marko.
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Mara | 07.05.2022
Suomen pääministeri sai tunnustusta vuonna 2022, eikö ole hienoa?!
Ei tosin hyvin suoritetusta työstä pääministerinä, vaan seksikkäästä tanssista kohutulla kotibilevideolla.
Marin palkittiin tuosta reippaasta venkutuksesta seksimessuilla Kultainen Penis -palkinnolla.
Politiikkavitsit | Lähettänyt: sEXHIBITION | 28.10.2022
Petteri Orpolta kysyttiin, miksi valtion menoja ei leikata, kun kerran valtion tulot pienenevät. Orpo vastasi:
- Kuulkaa nyt, tämä on politiikkaa eikä todellista elämää!
Politiikkavitsit | Lisätty: 29.09.2023
Tuntematon terroristijärjestö oli kaapannut panttivangeikseen valtion ylimmän johdon eli koko Sipilän hallituksen!
Terroristien vaatimuksena oli 100 miljoonaa euroa puhtaana käteen, tai sitten he valelevat kaapatut bensiinillä ja sytyttävät tuleen seuraavana aamuna klo 9.00.
Kansalaisjärjestöt organisoivat pikakeräyksiä ympäri kaupunkia saadakseen lunnaat kasaan määräaikaan mennessä.
Turussa kerääjä pysäytti kiireisen kulkijan ja pyysi osallistumista.
Ohikulkija sanoi:
- No totta kait jokaisen suomalaisen pitää osallistua tähän keräykseen! Paljonko ihmiset ovat keskimäärin antaneet?
Kerääjä vastasi:
- Yhdestä kolmeen litraan. Jotkut rekkaliikennöitsijät jopa viisi litraa!
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Skidnapper | 09.07.2024
Keskustalla on kuulemma kaksi hyvää.
- Ja ne molemmat on Kulmunilla!
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Lollo | 03.07.2024
Mikä on Valkoisen talon suosituin leikki?
- Ime johtajaa.
Politiikkavitsit | Lähettänyt: Monica Lewinsky | 07.05.2022