


Yhteistyökumppanin mainos:


Voiko kenguru hypätä taloa korkeammalle?
- Voi, koska talot eivät osaa hypätä.
Miksi hai ei voi ajaa taksia?
- Koska se olisi haitaksi.
Kaksi ranskalaista ankkaa kohtasivat kadulla.
Mitä ne sanovat toisilleen?
- Ankante!
Mikä on Suomen yleisin kala?
- Kännikala.
Miksi varis lensi pellon yli?
- Koska se ei voinut mennä alikaan.
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Miksi Repe-sorsa sai porttikiellon ankkalammelle?
- Oma vikansa, mitäs ui nokkakolarin.
Kettu oli mielestään lyhyt. Asia korjattiin, joten nyt se on jatkettu.
Jänis, orava, kääpiösiili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa.
Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta.
Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua:
- Missä ihmeessä se kaveri viipyy? Tässähän kuollaan kohta janoon!
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni:
- Jos siellä ruvetaan vittuilemaan, mä en lähde ollenkaan!
Miksi kutsutaan kissaa, joka korjaa viemäreitä?
- Viemärinaukaisijaksi











