


Yhteistyökumppanin mainos:


Istuipa kerran eräs turkulainen mies puiston penkillä. Hänen viereensä istahti hieno rouva pikkuruisen koiransa kanssa.
Mies kysyi ystävällisesti:
- Minkä rotuinen koiranne on?
Rouva vastasi koppavasti:
- Hän on turkulaisen ja simpanssin risteytys.
Mies:
- Niinkö? Sittenhän se on sukua meille molemmille!
Mistä tuntee turkulaisen pummin?
- Sillä on Matti ja Teppo kukkarossa.
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
- “Eikö tohon Lukkoon mikään Tepsi“, kysyi turkulainen toiselta.
- “Eiköhän tuolta hihasta vielä jonkinlaista Ässää löydy“, vastasi toinen.
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Kaverit keskustelivat seksistä ja miten usein sitä harrastetaan.
Porilainen väitti naama peruslukemilla että seitsemän kertaa viikossa.
Raumalainen siihen kainommin joka toinen tai kolmas päivä.
Turkulainen oli aivan innoissaan ja julisti että kerran vuodessa.
Toiset siihen, ettei tuosta nyt luulisi noin innostuvan. Siihen turkulainen:
- Mutta kun tänään on se ilta!
Tamperelainen poika pyrki uimavalvojaksi ja työhaastattelija kysyi:
- Tiedätkö miten turkulainen pelastetaan hukkumasta?
Poika:
- En.
Työhaastattelija:
- No hyvä, saat paikan!
Uutinen sanomalehdessä:
- Sähkökatkos kauppakeskuksessa Turussa, 14 ihmistä oli 2 tuntia jumissa liukuportaissa.
Kuka on tyhmempi kuin tyhmin tamperelainen?
- Viisas turkulainen.
Tamperelaismies kävi Turussa ja kehaisi kaverilleen:
- Kyä näät turkulaiset likat on niiv viisaita, kun ne pystyy kärestä kattomalla sanoon, että kunka iso miähellä o!
Ja jatkoi:
- Se likka nääs otti mun käteni ja sano: Voi, ku su kätes o ni iso ja mulku o ni pieni!








