


Yhteistyökumppanin mainos:


Laihialainen ilotalossa:
- Mitä maksaa yksi meno-paluu?
Kaksi laihialaista löysi viinapullon. Lähempi tarkastelu osoitti että siinä oli metanolia.
- Täytyy kai viskata se jokeen, sanoi toinen.
- EI! Minulla on sokea veli...
Laihialaispoika innostui naimisiinmenosta niin, että meni ostamaan rasian hedelmäpastilleja!
Hääpäivän iltana hän sitten avasi sen, antoi morsialleen yhden, otti itse yhden, sulki rasian ja laittoi piironginlaatikkoon.
Sanoi sitten:
- Loput säästetähän kakaroolle.
Millaista on laihialainen tennis?
- Kaksi miestä huitoo kärpäslätkillä ilmaa ja yrittää saada kärpästä kiinni.
Laihian varuskunta tunnettiin nimellä:
- Nuukalaislegioona.
Laihialaisisäntä teki kattoremonttia ja emäntä valmisti samaan aikaa keittiössä ruokaa.
Isäntä liukastui ja putosi katolta.
Pudotessaan näki ikkunasta vaimonsa ruoanlaittopuuhissa ja huusi hänelle:
- Laita ruokaa vain itsellesi, minä syön sairaalassa.
Miksi laihialaisissa latotansseissa tanssitaan sukkasillaan?
- Jotta musiikki kuuluisi Isostakyröstä!
Pari laihilaista poikaa oli lääkärin vastaanotolla.
Lääkäri kysyi toiselta että mikä häntä vaivaa?
Poika kertoi nielaisseensa vahingossa kolikon.
Lääkäri kysyi sitten toiselta pohjalta minkä häntä vaivasi?
Hän vastasi että ”Se oli minun kolikko”.
Laihialaistalon poika lähetti kirjeen kotiin ja pyysi rahaa, Mitäpä muutakaan.
Vastauskirjeessä isä vastasi:
- Oheisena pyytämäsi viisikymppinen. Huomauttaisin samalla kirjoitusvirheestäsi, viisikymppinen kirjoitetaan yhdellä nollalla, ei suinkaan kahdella.
Laihialle päätettiin rakentaa uimahalli jota varten järjestettiin kansalaiskeräys.
Kerääjä meni erääseen taloon tiedustelemaan lahjoituksia.
Isäntä mietti ja epäröi, mutta lopulta suostui:
- No, jos minä nyt tämän kerran annan pari ämpärillistä vettä.











