Poimintoja aiheesta Turkulaisvitsit
Mikäli pidit turkulaisvitsi aihealueen Turkulainen ravintolassa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras turkulaisvitsi.
Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 19.07.2023
Uutinen sanomalehdessä:
- Sähkökatkos kauppakeskuksessa Turussa, 14 ihmistä oli 2 tuntia jumissa liukuportaissa.
Turkulaisvitsit | Lähettänyt: Ai mää vai? | 04.07.2024
Turussa laulaja Anna Puun nimi sanotaan:
- Anna Klapei.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 14.05.2025
Mitä turkulainen tekee hammaslääkärissä?
- Teettää viisaudenhampaita.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 24.07.2023
Mistä tuntee turkulaisen pummin?
- Sillä on Matti ja Teppo kukkarossa.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 28.07.2023
Turkulaiset Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat kutsuilla ja fiksuina ihmisinä tietenkin esittäytyivät toisilleen:
- Mäen Anna, sanoi daami.
- Kylmäsen Usko, vastasi toinen.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 24.07.2023
Hesalaisilla on Linnanmäki ja manselaisilla Särkänniemi. Mitä on turkulaisilla?
- Tienviitta Tampereelle.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 28.07.2023
Istuipa kerran eräs turkulainen mies puiston penkillä. Hänen viereensä istahti hieno rouva pikkuruisen koiransa kanssa.
Mies kysyi ystävällisesti:
- Minkä rotuinen koiranne on?
Rouva vastasi koppavasti:
- Hän on turkulaisen ja simpanssin risteytys.
Mies:
- Niinkö? Sittenhän se on sukua meille molemmille!
Turkulaisvitsit | Lisätty: 31.07.2023
Turkulaisten avioliitot päättyvät kaikki onnettomasti.
- Puolet avioeroon ja puolet kuolemaan.
Turkulaisvitsit | Lisätty: 28.07.2023
Matin ja Tepon piti tavata toisensa Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Matti meni paikalle ja Teppoa ei alkanut näkymään eikä kuulumaan vielä parin tunninkaan päästä.
Matti odotti vielä puoli tuntia, kunnes kyllästyi ja soitti Tepolle:
- Mis sää ny oikein oot?
Teppo vastasi:
- Mää oon Angolas.
Matti ihmetteli:
- No mitä sää ny siel oot? Meidän piti tavata täällä Helsinki-Vantaan lentoasemal.
Teppo:
- No niihän meiän pitikin, mutta siinä odotellessani menin tiskille ja sanoin sille neidille et an kola. Ny mää sit oon tääl Angolas ja arvaa onks jano?
Turkulaisvitsit | Lisätty: 26.05.2025