


Mainos:


Miksi kutsutaan puheliasta virolaista?
- SuuBaltiksi.
Juutalainen David oli tullut Juhannuksena lappiin yöaurinkoa ihailemaan.
Illansuussa paikallinen Aslak vei hänet saunomaan.
Alastomina lauteilla ollessa David totesi Aslakille:
- On näemmä sinutkin ympärileikattu?
Tähän Aslak totesi vakaasti:
- Meilläpäin tätä kutsutaan luonnolliseksi kulumiseksi.
Mitä pyromaani teki, kun tulitikut loppuivat?
- Poltti päreensä.
Persaukinen mies kysyy kaverilta:
- Voisitko lainata vitosen bussilippuun?
Kaveri:
- Valitettavasti minulla ei ole satasta pienempää.
Mies:
- Ei se mitään, voin mennä taksillakin.
Yhellä tyypillä oli pölynimuri, mut sit se heitti sen roskikseen. Miksi?
- Se ei ollut tyytyväinen, kun se laite vain keräsi pölyä.
-Lentokoneessa oli 1000 tiiltä ja yksi tippui lentokoneesta. Montako tiiltä jäi koneeseen?
-999.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin kolmella liikkeellä?
- Avataan kaappi, laitetaan norsu sinne ja laitetaan kaappi kiinni.
-Miten norsu laitetaan jääkaappiin neljällä liikkeellä?
-Avataan jääkaappi, otetaan edellinen norsu pois, laitetaan sinne uusi norsu ja suljetaan kaappiin.
-Leijonalla oli syntymäpäiväjuhlat. Sinne tulivat kaikki savannin eläimet, paitsi yksi. Mikä se oli ja miksei se tullut?
-Norsu, koska se oli siellä jääkaapissa.
-Miten ihme tyyppi ylitti alligaattoreita kuhisevan joen kuolematta?
-Ne alligaattorit oli leijonan synttäreillä.
-Miten tyyppi silti kuoli?
-Lentokoneesta tippui tiili sen päähän.
Nelivuotias lapsi lähestyy isäänsä ja ilmoittaa:
- Isä, olen päättänyt mennä naimisiin.
Isä:
- Hienoa, ja kenen kanssa?
Poika:
- Mummon kanssa. Hän sanoo rakastavansa minua ja minä rakastan häntä. Mummo tekee maailman parasta ruokaa ja kertoo kivoja juttuja.
Isä:
- Hyvä on, mutta meillä on pieni ongelma. Hän on minun äitini ja et voi mennä minun äitini kanssa naimisiin.
Poika:
- Miksi en? Olethan sinäkin naimisissa MINUN äitini kanssa!
Kuopiolainen mies on lähdössä Pöljälle ja kyselee bussikuskilta:
- Paljonko maksaa meno Pöljälle?
Bussikuski vastaa:
- Se on sama hinta kaikille, eli 5,50 euroa.
Espanjassa on vanha perinne, että aina härkätaistelun jälkeen kaupungin pormestarille tarjoillaan härän kiveksiä.
Eräänä päivänä härkätaistelun jälkeen pormestari ihmetteli tarjoilijalle:
- Hassua, kylläpä nämä kivekset olivat tänään pieniä.
Tarjoilija vastasi:
- Herra pormestari, tänään härkä voitti.
Mitä ihmettä, kuulinko oikein?! Mikkelissä tapahtunutta:
Poliisi ampui teräaseen kanssa liikkunutta miestä S-marketilla Mikkelissä.











