


Mainos:


Mitä Pirkko Määttä kysyi muilta hiihtäjiltä, kun he hiihtivät ohi?
- Mihin työ määttä?
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.
Mikä sanoo, että lätkä on paskaa?
- Kärpänen
Jokerifani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
Fani pyysi:
- Anna Jokereiden voittaa mestaruus.
Haltija sanoi:
- En minä sellaista voi tehdä. Minähän olen hyvä haltija!
Lehmä teki maalin!
Katsomossa ihmeteltiin, miksei se tuuleta?
- Se ammui omiin.
Mikä on parempaa kuin voittaa pöyrätuolikelauksen olympiakultaa?
- Kävellä.
Miten jalkapallojoukkueet saavat peliasuistaan niin hienoja?
- Prässäämällä.
Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Montako jääkiekkoilijaa tarvitaan pesemään auto?
- Viisi. Neljä pitää sieniä paikoillaan ja yksi ajaa autolla edestakaisin.
Miten urheilujoukoissa nykyään komennetaan hiihtäjiä?
- Asento! Katse oikeaan päin! EPO!











